Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-02@21:59:06 GMT

از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۷۸۱۷

از سامانه خدمات برخط بیمه کوثر رونمایی شد

پول نیوز - سامانه خدمات برخط بیمه کوثر به منظور تسهیل در ارایه خدمات به ذی‌نفعان و آحاد جامعه در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه رونمایی شد.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، در ششمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با حضور مدیرعامل و جانشین ساتا، رییس پژوهشکده بیمه، مدیرعامل بیمه کوثر و جمعی از مسئولان و مدیران صنعت بیمه کشور، از این سامانه رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر در توضیح کارکرد این سامانه گفت: سامانه خدمات برخط بیمه کوثر هم‌اکنون پنج پوشش بیمه‌ای را عرضه و تا پایان امسال نیز ۳۰ نوع پوشش بیمه‌ای را به متقاضیان و مشتریان بیمه کوثر عرضه می‌کند.

محمدرضا مومنی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیمه‌نامه‌های شخص‌ثالث اتومبیل، بدنه اتومبیل، آتش‌سوزی، حوادث و درمان مسافرتی بیمه کوثر توسط این سامانه عرضه می‌شود، افزود: این سامانه برای تسهیل در ارایه خدمات به مشتریان بیمه کوثر راه‌اندازی شده است و در مراحل بعدی نیز امکان پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران فراهم خواهد شد.

وی در توضیح روال پرداخت خسارت در سامانه خدمات برخط بیمه کوثر گفت: پرداخت‌ها با توجه به نوع خسارت متفاوت خواهد بود، در واقع با اعلام حادثه و بارگذاری مدارک توسط زیان‌دیده و ارجاع مدارک به کارشناسان بیمه کوثر، مدارک ارسال شده بررسی، تایید و خسارت پرداخت می‌شود.

مومنی افزود: قابلیت دیگر این سامانه، ارایه کد و حساب کاربری به تک‌تک فعالان شبکه فروش شرکت است و آنها می‌توانند از طریق حساب کاربری خود با مشتریان‌شان در ارتباط باشند و مانند گذشته انواع خدمات بیمه‌ای را عرضه کنند.

وی در ادامه به بیان دیگر مزایای سامانه خدمات برخط بیمه کوثر پرداخت و گفت: در این سامانه امکان مشاوره برای بیمه‌گذاران نیز فراهم است، ضمن اینکه زیرساخت مناسبی برای شرکای شرکت ایجاد شده است تا بتوانند فرایندها را ببینند و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

مدیر فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات بیمه کوثر با تاکید بر اینکه رویکرد بیمه کوثر در سال‌های گذشته ارایه خدمات برخط و غیرحضوری به بیمه‌گذاران بوده است، افزود: شرکت بیمه کوثر همواره در ارایه خدمات الکترونیک جزو اولین‌ها بوده است و با ارایه سامانه‌هایی همچون داشبورد، CRM و ارتباط با مشتریان، سامانه مدیریت مناقصات و به بهره‌برداری رساندن استارت‌آپ مرکوری که ۲۵ هزار کاربر دارد، توانسته است در رتبه‌بندی‌های اعلام‌شده از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، رتبه اول خلاقیت و نواوری و رتبه دوم را در حوزه ارایه خدمات الکترونیک به دست آورد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه کوثر مدیریت ریسک پول نیوز صنعت بیمه بیمه شخص ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱

ایسنا/کرمان رئیس اتاق اصناف کشاورزی شهرستان زرند طی نامه‌ای به معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: کشاورزان این شهرستان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به دلیل سرمازدگی دچار خسارت زیادی شدند اما به هیچکدام از وعده‌ها درباره پرداخت وام، امهال بدهی و .. عمل نشده است.

علی پوررنجبر خطاب به قاسمی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی نوشته است: «سرمای بی سابقه طی سه نوبت در فروردین سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی خصوصا پسته وارد کرد که این امر زندگی ۱۷ هزار نفر بهره‌بردار بخش کشاورزی که افرادی آبرومند و اکثرا جزء خیران شهرستان زرند بوده‌اند را تحت تاثیر قرار داده است.

در پی قول‌های داده شده برای پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای هر هکتار باغ پسته، هیچ تسهیلاتی به کشاورزان پرداخت نشد و امهال هیچ وامی صورت نگرفت.

متاسفانه در فروردین ماه ۱۴۰۲ نیز مجددا سرمازدگی طی دو نوبت ۴۰۰۰ میلیارد تومان  خسارت وارد کرد و گره‌ای از کار کشاورزان باز نشد و در حال حاضر هم بانک‌ها اقدام به برگه نمودن چک‌های کشاورزان و مسدود نمودن حساب آنها را کرده‌اند در حالی که مصوب بود بانک‌ها نسبت به اجرای بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ و بند ض تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ اقدام نمایند که متاسفانه اقدام نکردند».

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری ایسنا، در بخش دیگری از این نامه آمده است: هنگام جابجایی چاه‌های کشاورزی پروانه‌ها را ۲۵ درصد تعدیل می‌کنند و چاه‌موتوری که برای ۲۰ لیتر در ثانیه ۶۰ هکتار زیرکشت داشته با تعدیل، مقدار زیادی از سطح زیرکشت بلاتکلیف می‌ماند و این خسارت غیرقابل جبران است.

در نامه رئیس اتاق اصناف زرند به قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی همچنین درباره مشکل خاموشی برای محصول پسته و احتمال کاهش محصول هشدار داده و پیشنهاد شده تسهیلاتی در اختیار کشاورزان قرار بگیرد تا نسبت به ایجاد پنل‌های خورشیدی به منظور تولید برق اقدام کنند.

عدم پرداخت غرامت صندوق بیمه محصولات کشاورزی، عدم توازن و برابری حق بیمه و حداکثر تعهد صندوق با ارزش محصول، لزوم ورود شرکت‌های دانش بنیان برای مقابله با سرمازدگی و کاهش خسارات احتمالی ناشی از سرمازدگی محصولات کشاورزی و ... از دیگر موارد مطرح شده در نامه رئیس اتاق اصناف کشاورزی زرند به قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • آسمان استان بوشهر بارانی شد
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد