Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیا تاکنون تلویزیونی را دیده‌اید که از همه ویژگی‌های ایده‌آل مانند: کیفیت تصویر، امکانات هوشمند، قابلیت پخش سه بعدی و ظاهری شیک برخوردار باشد؟ تلویزیون LG تمامی این ویژگی‌ها را در کنار یکدیگر به شما ارائه می‌دهد.

ظاهری خاص و زیبا تنها در تلویزیون ال جی  

انواع تلویزیون ال جی همیشه از نظر داشتن ظاهری خاص و زیبا یک گام جلوتر از سایز تلویزیون‌ها بوده‌اند؛ به گونه‌ای که خریداران تلویزیون های ال جی همیشه بین انتخاب تلویزیون ال جی قاب‌دار و بدون قاب دچار شک و تردید می‌شوند چراکه هر دو نوع آن‌ها فوق‌العاده زیبا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلویزیون ال جی تداعی ‌کننده تصاویری کاملا طبیعی

قبل از اینکه پای تلویزیون LED ال جی به خانه‌های ما باز شود، شاهد استقبال گسترده‌ای از تلویزیون های  ال سی دی ال جی بودیم. اکنون با پیشرفت چشم‌گیر صنعت تلویزیون و موفقیت بی‌سابقه ال جی، شاهد تلویزیون‌های ال ای دی ال جی در بازار هستیم که با نمایش تصاویر زنده و طبیعی کاربران را ساعت‌ها هیپنوتیزم می‌کنند. مهم‌ترین دلیلی که موجب شده طرفداران تلویزیون‌های ال ای دی ال جی نسبت به تلویزیون‌های ال سی دی ال جی بیشتر باشند، تفاوت در نور زمینه است. در تلویزیون ال سی دی ال جی از لامپ‌های فلورسنت جهت ایجاد نور پس زمینه استفاده شده در حالی که در تلویزیون ال ای دی ال جی از لامپ‌های ال ای دی استفاده شده است. به همین دلیل است که تصاویر در تلویزیون ال ای دی ال جی واقعی‌تر و طبیعی‌تر از تصاویر در تلویزیون ال سی دی ال جی هستند. از طرفی تلویزیون ال جی ال ای دی از کنتراست بالایی برخوردار است به گونه‌ای که رنگ مشکی را با عمق بیشتری نشان می‌دهد، بنابراین تصاویر در این نوع تلویزیون های ال جی جذاب‌تر و گیراتر هستند.

زاویه دید گسترده در تلویزیون ال جی با کیفیت HD

جدیدترین تلویزیون ال جی که وضوح تصویر آن‌ چهار برابر بیشتر از تلویزیون ال جی فول اچ دی است، تلویزیون HD ال جی می‌باشد. تلویزیون HD ال جی بیش از یک میلیون رنگ را به تصویر می‌کشد و علاوه‌بر این در رده تلویزیون‌های هوشمند دسته‌بندی می‌شود. تلویزیون‌های HD ال جی در سایزهای 49، 55، 75، 65، 60، 79 و 86 اینچ طراحی شده‌اند که علاوه‌بر برخوردار بودن از زاویه دید بسیار گسترده دارای فن‌آوری webOS نیز می‌باشند.

رنگ‌های عمیق و خیره‌کننده در تلویزیون ال جی با طراحی OLED

از آن جایی که میزان کنتراست تلویزیون OLED ال جی بسیار بالاست، می‌توان رنگ‌های عمیق و خیره‌کننده‌ای را در این تلویزیون مشاهده کرد. وزن تلویزیون‌ های ال جی OLED و مصرف انرژی در آن‌ها نسبت به سایر تلویزیون های ال جی کمتر است. بنابراین اگر به دنبال تلویزیونی ایده‌آل هستید که مصرف انرژی آن کم باشد، تلویزیون OLED ال جی بهترین گزینه برای شماست.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تلویزیون LG تلویزیون LED ال جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های پاری سن ژرمن، لیورپول، منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز چهارشنبه

لیگ قهرمانان آسیا (یوکوهاما مارینوس - اولسان) ساعت ۱۳:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ یک فرانسه (لوریان - پاری سن ژرمن) ساعت ۲۰:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (آتالانتا - فیورنتینا) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (اورتون - لیورپول) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

لیگ برتر انگلیس (منچستر یونایتد - شفیلد یونایتد) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

کد خبر 747405

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۵‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی