Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: سعی می‌کنیم مربی تیم ملی را اولین فرصت معرفی کنیم و این انتخاب به ماه دیگر نخواهد کشید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری در گفت‌و‌گو با شبکه خبر در خصوص اینکه کِی قرار است AFC خبر نهایی را در مورد تصمیم جدید باشگاه‌ها ارائه کند، اظهار داشت:

نامه‌ای را تنظیم کردیم و منتظر می‌مانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر باشگاه‌ها را به کنفدراسیون آسیا تا ساعات دیگر ارائه خواهیم کرد و منتظر می‌مانیم که چه زمانی تصمیم می‌گیرند.

وی افزود:

امیدواریم تصمیم ورزشی بگیرند. بارها مورد تمجید ای اف سی و فیفا قرار گرفتیم، در فوتسال، در تبریز و ارومیه بارها در همین ماه‌های اخیر مورد تقدیر شخص دبیرکل AFC‌ قرار گرفتیم. امیدوارم در نهایت تصمیمی گرفته شود که آسیا از وجود هواداران تیم ملی محروم نشود.

شکوری در خصوص شایعه حضور دایی در تیم ملی گفت:

امروز کلا درگیر بحث باشگاه‌ها بودیم. در اینکه دایی اسطوره ایران است و فوتبال ما را به اسم وی می‌شناسند،  شکی نیست. اکنون طبیعی است که دایی جزو گزینه‌های ما باشد ولی امیدوارم زودتر مربی تیم ملی مشخص شود. از رسانه‌ها هم می‌خواهم که در این برهه به ما کمک کنند،

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است تیم ملی هم مثل باشگاه‌ها از برگزاری بازی های خانگی محروم شود، عنوان کرد:

  شاید این بحث باشگاه‌ها به تیم ملی هم برگردد. پیش بینی ما هم همین است. به همین دلیل باشگاه‌ها درخواست کردند سریعا جلسه‌ای با شیخ سلمان برگزار شود تا مشکلات حل شود. در مورد مربی تیم ملی هم سعی می‌کنیم در اولین فرصت او را انتخاب کنیم و انتخاب مربی تیم ملی مطمئنا به ماه دیگر نخواهد کشید.

شکوری با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت:

ما گزینه‌های دیگر و خارجی هم داریم ولی اجازه بدهید که فعلا اسمی نبرم. یک تیم در حال مذاکره با سرمربی تیم ملی است و امیدوارم آنها سریعتر به نتیجه برسند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سرمربی ابراهیم شکوری تیم ملی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتور که با هدایت پاکو خمز اسپانیایی فصل بیست و سوم را آغاز کرده بود، با قطع همکاری توافقی با وی، به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای ادامه رقابت های لیگ و فصل آینده است.

در شرایطی که پیش از این تاکید شده بود که تراکتور به دنبال گزینه خارجی است و حتی برخی نام ها هم مطرح شد، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد احتمال منتفی شدن حضور سرمربی خارجی در این تیم زیاد است و یک ایرانی هدایت سرخپوشان را برعهده خواهد گرفت.

در همین راستا مذاکرات مدیران تراکتور با یحیی گل محمدی به مراحل پایانی رسیده است اما برای نهایی شدن توافق، سرمربی سابق پرسپولیس باید مسایلی که از گذشته برایش ایجاد شده است را برطرف کند. این موضوع به اتفاقات غیرفوتبالی مربوط می شود و سرمربی مد نظر تراکتور باید بتواند این مشکل را حل کند.

در صورتی که گل محمدی شرط مدیران تراکتور را محقق کند، به عنوان سرمربی آینده این تیم فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خبرنگار مهر اعلام کرد با تصمیم مدیران باشگاه حمید مطهری به عنوان سرمربی موقت این تیم تا زمان انتخاب سرمربی جدید انتخاب شده و هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

کد خبر 6087304

دیگر خبرها

  • لیورپول با آرنه اسلوت قمار می‌کند؛ آن‌ها به برنده‌ای مثل توماس توخل نیاز دارند
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • موانع غیرفوتبالی سد راه یحیی گل‌محمدی؛ ماجرا چیست؟
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد