Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم مس سونگون ورزقان عصر دوشنبه در حالی در حضور بیش از چهار هزار تماشاگر در سالن ورزشی پورشریفی تبریز به مصاف تیم حفاری اهواز رفت که بازی رفت را با نتیجه ۶ بر ۵ به این تیم واگذار کرده بود.

نیمه اول این بازی را شاگردان افضل طوری کوبنده آغاز کردند و در دقیقه ۲ و ۱۶ علیرضا عسگری، دقیقه ۱۳ میثم اولاد قباد و دقیقه ۱۹ فرهاد فخیم از مس سونگون موفق شدند چهار بار دروازه تیم حفاری اهواز را باز کنند؛ همچنین تیم حفاری اهواز توسط شهاب طالبی دقیقه ۱۷ اولین گل خود را بدست آورد تا نیمه نخست با نتیجه ۴ بر ۱ به سود تیم میزبان خاتمه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم نیز تیم حفاری اهواز برای جبران گل های خورده در دقایقی به سیستم پاور پلی روی آورد که میثم خیام از مس سونگون در دقیقه ۲۳ گل پنجم تیمش را به ثمر رساند و در  ادامه بازی همین بازکین دقیقه ۳۰ گل ششم را بدست آورد. 

در مقابل بازیکنان حفاری اهواز نیز در دقایق ۲۹ و ۳۴ توسط فرید نمازی و محسن محمد زاده گل های دوم و سوم را بدست آوردند.

دقیقه ۳۷ بازی نیز عسگری گل هفتم مسی ها و دقیقه ۳۸ فرید نمازی گل چهارم حفاری را بدست آوردند.

اما این پایان بازی مس و حفاری نبود و علی رضا عسگری در این بازی هت تریک کرد و گل سوم خودش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه هشت بر چهار به نفع مس سونگون خاتمه یابد. 

در طول بازی سعید مهبینی از داور بازی کارت زرد گرفت.

تیم داوری این دیدار را محمد ترحمی، رضا پورشایگان،  اسماعیل کمر بسته و منوچهر نظری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند. 

بازی سوم تیم های مس سونگون و حفاری اهواز روز چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد.   

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بازی اهواز حفاری مس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است

وزیر کشور گفت: مسئولیت رسیدگی به کشتی پرتغالی توقیف شده توسط سپاه با قوه قضاییه است    احمد وحیدی وزیر کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.    کشتی MCS Aries روز 24 فروردین با هلی‌برن و تخلیه نیروهای ویژه دریایی سپاه SNS روی عرشه آن توقیف شد   وزیر کشور گفت: شبکه های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.   گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیروهای ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش انگلیس به توقیف کشتی اسرائیل توسط ایران: غیرقابل قبول و ناقض حقوق بین‌ الملل است کاخ سفید : ايران باید فورا کشتی توقیف شده را آزاد کند توقیف کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی در نزدیکی تنگه هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • (ویدئو) خلاصه بازی لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام؛ انتقام بازی رفت گرفته شد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • اوقات شرعی اهواز، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز