Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه آموزشی در چابهار اظهار داشت: برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان وبلوچستان تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی برای کمک و مساعدت برای ارتقای شاخص‌های آموزشی این استان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: این مجتمع آموزشی از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع (۴ باب ساختمان آموزشی ۶ کلاسه با زیربنای هزار و ۹۰۴ مترمربع، ۲ باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع، ۲ باب نمازخانه با زیربنای ۲۷۴ مترمربع، ۲ باب سرایداری با زیربنای ۱۳۰ مترمربع، محوطه سازی ۸ هزار و ۲۳۵ مترمربع و دیوارکشی ۸۵۰ متر طول) ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش‌از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر کمب چابهار در ۲ مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در ۲ شیفت از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: سرانه‌های فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان پایین است که با همت خیران و تخصیص اعتبارات ویژه کمبودها و فاصله‌های سرانه‌ها را نسبت به میانگین کشوری کمتر می‌کنیم.

کد خبر 4830975

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان آموزش و پرورش محسن حاجی میرزایی چابهار قاسم سلیمانی بارش برف سردار سلیمانی شهرکرد تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان بوشهر ایلام گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه دهه فجر سپاه پاسداران بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند

  یعقوب سلیمانی  در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت:  در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.
سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • ایستادگی و مقاومت بارز‌ترین ویژگی‌های شهید قرنی است
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد