Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پایگاه امریکن کانزرویتیو در گزارشی به پیامدهای حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا پرداخته و می‌نویسد که شواهد چندانی برای ادعا‌های آمریکا درباره ایران وجود ندارد. تاریخ انتشار: 22:00 - 30 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۶۱۸

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ پایگاه «امریکن کانزرویتیو» در مطلبی به حضور آمریکا در منطقه و تشدید تنش‌ها با ایران پرداخته و می‌نویسد: «اگر آمریکا به جنگ اقتصادی خود پایان دهد و از توافق با ایران حمایت کند بار دیگر موضوع هسته‌ای ایران حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در بخش دیگری از این مطلب به ادعا‌های آمریکا درباره ایران پرداخته شده و می‌نویسد: «این عقیده که ایران بلندپروازی‌های هسته‌ای دارد که باید متوقف شوند و این ادعا که ما باید جلوی این بلندپروازی‌ها را بگیریم موجب شد که آمریکا در سال ۲۰۱۹ تا آستانه جنگ با ایران پیش برود.»

بیشتر بخوانید:

انتقاد وزیر خارجه آلمان از استراتژی آمریکا در قبال ایران پایانی تحقیر آمیز برای ماموریت دراز مدت آمریکا

«دنیل لاریسون» در این یادداشت با عنوان «بازنگری درباره نقش آمریکا در منطقه» می‌نویسد: «نه تنها برای این عقیده شواهد اندکی وجود دارد بلکه این موضع به شعله ور شدن تنش‌ها با ایران منجر می‌شود.»

این پایگاه در ادامه می‌نویسد: «این گونه اقدامات آمریکا موجب شده تا ایران تعهدات خود را در توافق هسته‌ای مورد بازنگری قرار دهد.»

نگارنده در پایان می‎نویسد «طرح مطلب بلندپروازی‌های منطقه‌ای ایران از سوی آمریکا نیز اغراق شده است.»

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • روزهایِ آخر کریمی قدوسی در پارلمان؛ طلایه دار ادعاهای تکذیب شده /توئیت های عضو پایداری دردسر هسته ای ایجاد خواهد کرد؟
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟