Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا موعود شمخانی دوشنبه در همایش مدلینگ اطلاعات ساختمان BIM که با مشارکت دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و دانشگاه‌های تهران و فردوسی مشهد در سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت:سازمان منطقه آزاد اروند پروژه‌هایی را که در آینده اجرا می کند باید در راستای کاهش کاستی‌ها و مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اولویت نخست و اهداف سازمان منطقه آزاد اروند ارتقا بدنه اداری آموزشی است که این امر لازمه پیشبرد پروژه های عمرانی و سایر پروژه‌های مرتبط در این راستا است. 

شمخانی از ساختمان اداری فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان یکی از زیرساخت های توسعه انسانی و فرهنگی در شهرهای آبادان و خرمشهر نام برد و گفت: این ساختمان با رعایت دقیق اصول آموزشی که از پیش به طور زیرساختی تعریف شده بود طراحی و ساخته شد.

معاون فنی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم در تمامی سطوح به این نتیجه برسیم که می‌توانیم به روزتر باشیم و از نظر علمی جهشی رو به جلو داشته باشیم تا نتیجه این مهم را در تجربه ها و پروژه‌های در دست اجرا  ببینیم .

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند و کارون واقع است. 
این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت با داشتن ظرفیت های مناسب نظیر حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند اعتبار عمرانی آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اعتبار عمرانی آبادان اعتبار عمرانی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۰ درجه را نشان می‌دهد که هم دما با دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۳۷ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۳ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر یک متر بر ثانیه و چهار کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند