Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- همان‌طور که سه تایی می‌خندیدیم، یک ماشین که داشت می‌رفت برای تعویض خادم‌ها نگه داشت جلوی پای‌مان. پرسید: «علقمی؟» سوار شدیم، اما سه تایی تا موقع رسیدن گریه می‌کردیم. تاریخ انتشار: 00:01 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۷۴۷

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ شهید «ابوالفضل شیروانیان» در سال ۱۳۶۲ در اصفهان متولد شد و در روز ۲۳ آذر سال ۱۳۹۲ در جریان نبرد با تروریست‌‎های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان که در کتاب «یک تیر و ۱۴ نشان» به کوشش «مهری‌السادات معرک نژاد» گردآوری شده است را منتشر می‌کند.

روایت اول؛ پدر شهید

بعد از شهادت ابوالفضل به کربلا رفتیم. خردادماه بود و هوا گرم. از مقام امام زمان (عج) تا پشت حرم حضرت عباس (ع) راه زیادی بود؛ حدود ۴۵ دقیقه. ساعت هم سه بود و هنگام استراحت ماشین‌ها. همان‌طور که پیاده می‌آمدیم مادرش گفت: «ببین ابوالفضل، بابا که قلبش را عمل کرده، من هم که کمر ندارم. زهرا خانم هم که پاهایش درد گرفته، مهدی هم خسته شده، یک ماشین بفرست.» حاج آقا گفت: «خانم چه می‌گویی؟ ابوالفضل این وسط ماشین از کجا بیاورد؟ او اکنون جایش خوب است.» همان‌طور که سه تایی می‌خندیدیم، یک ماشین که داشت می‌رفت برای تعویض خادم‌ها نگه داشت جلوی پای‌مان. پرسید: «علقمی؟» سوار شدیم، اما سه تایی تا موقع رسیدن گریه می‌کردیم.

حاج آقا گفت: «شهدا همه جا حاضرند. ما‌ها دقت نمی‌کنیم تا لیاقت نظر شهدا را داشته باشیم.»

بیشتر بخوانید:

روایت پدری که فرزندش را در دفاع از حرم تقدیم کرد؛ دلتنگی ۴ ساله برای «ابوالفضل»

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید مدافع حرم دفاع از حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • گریه‌های شدید مشتریان پژو پارس بعد از دو برابر شدن قیمت + ویدئو