Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@04:12:59 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۹۹۶۴۳

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای (۳٠دی ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، «سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی» فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه تریلی کشنده با گله احشام در جاده مهران-ایلام در حوالی کنجانچم، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه کارشناس پلیس راه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی صحنه تصادف مشخص شد یک دستگاه تریلی کشنده که از سمت ایلام به مهران در حال حرکت بوده با گله احشام که در حال عبور از جاده بودند، برخورد کرده است، در این حادثه تعداد ۵ راس گوسفند تلف و ۳ راس دیگر به شدت آسیب دیدند.

مصوبات کمیته پسماند شهرستان دهلران اجرایی شود

«علی مجلسی» معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دهلران در کارگروه کمیته پسماند این شهرستان، گفت: اعضای کمیته پسماند شهرستان باید مصوبات کمیته را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهند؛ خوشبختانه شهرستان دهلران یکی از شهرستان‌های دارای هوای پاک در کشور است.

وی افزود: شهرداری‌ها باید بر نحوه دفن زباله‌ها در سایت‌های دفن نظارت مستمر داشته باشند تا شاهد آلودگی‌های زیست محیطی نباشیم.

حضور پزشک متخصص در شهرستانهای فاقد بیمارستان ایلام بیشتر می‌شود

«محمد کریمیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: حضور پزشک متخصص در شهرستانهای فاقد بیمارستان ایلام مثل سیروان، بدره و ملکشاهی بیشتر می‌شود.

وی افزود: حضور این متخصصین در شهرستان‌های بدره، سیروان و ملکشاهی، ظرفیت و فرصتی مغتنم است که از آن برای ارتقا سطح سلامت این مناطق باید نهایت استفاده را ببریم.

پایان حفاری تونل کیلومتر ۵ بزرگراه ایلام- مهران تا پایان سال

 «علی اصغر کاظمی» مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام، اظهار داشت: حفاری ۶۴۲ متر از تونل ۸۴۰ متری کیلومتر ۵ بزرگراه ایلام-مهران که از اردیبهشت سال جاری آغاز شده، تاکنون به انجام رسیده و تا پایان سال جاری کل حفاری این تونل به اتمام خواهد رسید و پس از حفاری مراحل کف برداری و لاینینگ و… آغاز می‌شود.

وی افزود: در سال جاری حفاری تونل دوم راه کربلا در این مسیر به طول ۷۴۰ متر نیز به پایان رسید و در ایام اربعین عبور اضطراری از این تونل انجام شد.

آمادگی شهرداری ایلام برای بارش برف و باران

«یاسان مهدوی پور» معاون خدمات شهری شهرداری ایلام در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری ایلام اظهار داشت: دپو و ذخیره سازی ۲۰۰ تن ماسه و نمک، نصب ۱۲۰ باکس شن و نمک در معابر شیب دار، ذخیره سازی ۴۰ هزار لیتر گازوئیل جهت مصرف ماشین آلات شهرداری در صورت بارش احتمالی برف، آماده سازی ۳۰۰۰ کیسه شن و نمک جهت شارژ باکس‌های سطح شهر و اعلام آماده باش تمامی نیروها و ماشین آلات شهرداری برای برف روبی و پاکسازی معابر، مهم‌ترین اقدامات شهرداری طی ۴۸ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: از شهروندان فهیم خواهشمندیم در صورت بارش برف از پارک کردن خودرو در معابر اصلی خودداری کنند تا در عملیات برف روبی خللی وارد نشده و از حوادث احتمالی پیشگیری شود.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام پلیس بیمارستان فرمانده انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد آئینی در حاشیه سفر به تبریز و بازدید از پروژه‌های نوسازی و بازآفرینی شهری در گفتگو با شهریار اظهار کرد: تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از شهرهای پیشتاز کشور بوده و آذربایجان شرقی نیز در رتبه چهارم کشور در نوسازی بافت فرسوده کشور قرار دارد.

وی با بیان اینکه روند نوسازی بافت فرسوده در کشور شتاب بیشتری گرفته است، افزود: بر اساس تسهیلات نهضت ملی مسکن، تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی در این حوزه و اجرای بسته ۱۹ بندی که مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را به همراه داشته، به شهرداری‌ها اجازه داده شد متناسب با شرایط اقلیمی و اجتماعی خود بسته خاص خود را تنظیم کنند که تبریز در این زمینه از شهرهای پیشرو بود.

آئینی ادامه داد: با تمهیدات اتخاذ شده به ویژه توسط معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز بسته تشویقی خاص شهر تبریز نیز تدوین و مصوب شد و در حال حاضر اجرایی می‌شود. از شهرداری تبریز جهت پیشتازی در این امر قدردان هستیم و خوشبختانه آمارها نشان می‌دهد روند نوسازی تسریع یافته و در مجموع در کشور نوسازی بیش از ۲۶۲ هزار واحد مسکونی از ابتدای دولت سیزدهم در بافت‌های فرسوده آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از لحاظ نوسازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری پس از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان در رتبه چهارم کشوری قرار دارد، یادآور شد: همچنین کلانشهر تبریز از لحاظ نوسازی بافت فرسوده در رتبه سوم کشوری قرار دارد.

آئینی با قدردانی از عملکرد معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تبریز به جهت تسریع در اجرای مسیرگشایی امتداد ۴۵ متری انقلاب تصریح کرد: کارسازی و اجرای عملیات محور ۴۵ متری که محلات حاشیه نشین و سکونتگاههای غیر رسمی تبریز همچون یوسف آباد، خلیل آباد و احمدآباد را تحت تأثیر خود قرار داده و مرغوبیت ایجاد می‌کند و ثروت مردم در این مناطق افزایش می‌یابد و همین امر باعث می‌شود در آینده نوسازی و مقاوم سازی در این محلات شتاب گرفته و شرایط سکونت بهتری برای مردم ایجاد کند.

وی همچنین با بیان اینکه شهرداری‌ها در مرحله صدور پروانه ساختمانی و مابقی هزینه‌ها مشوق‌های خوبی برای نوسازی بافت فرسوده در نظر گرفته‌اند، ادامه داد: بسته‌های تشویقی برای بافت فرسوده در شهرها حداقل ۵۰ درصد و در کلانشهرهای مشهد و تبریز تخفیف ۸۰ درصدی در صدور پروانه ساختمانی و هزینه‌ها اعمال می‌شود.

کد خبر 6088197

دیگر خبرها

  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • بسته‌های تشویقی ساخت‌وساز برای بافت‌های فرسوده پیگیری شود
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران