Web Analytics Made Easy - Statcounter

برشا حاضر به فروش تونالی در ژانویه نیست و می خواهد با تمام توان از سقوط به سری بی نجات پیدا کند اما یوونتوس دست از تلاش برنمی دارد و تا تابستان پیگیر خرید او خواهد بود. 

طرفداری - سران یوونتوس همچنان به کار برای تقویت آینده هافبک این تیم ادامه می دهند و خرید دژان کولوشوسکی آنها را متوقف نکرده است. ساندرو تونالی، هافبک مستعد ایتالیایی برشا به شدت مورد توجه بیانکونری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رومئو آگریستی، ماسیمو سلینو، رئیس برشا به هیچ عنوان حاضر به فروش ساندرو تونالی در ژانویه نشده است اما یوونتوس به هیچ عنوان دست از تلاش بر نمی دارد و به زودی دوباره با او مذاکره می کند. به طور واضح، خرید جواهر برشا که به خاطر پست بازی، ظاهر و حرکاتش در زمین، خیلی ها را به یاد آندره آ پیرلو می اندازد، نه آسان است و نه ارزان. برشا برای فروش او حدودا 50 میلیون یورو می خواهد و همچنین یوونتوس رقیبانی در خارج از ایتالیا برای جذب او دارد. این در حالی است که به نظر می رسد اینترِ ماروتا در راه جذب تونالی جدی نبوده و عقب افتاده است. 

در سوی مقابل، همانطور که در خرید کولوشوسکی دیده شد، پاراتیچی وقتی مصمم باشد، هیچ ترسی از خرج کردن پول زیاد برای ستاره های جوان و مستعد ندارد. تونالی گزینه بسیار جدی یوونتوس برای تابستان باقی می ماند و بیانکونری هفته به هفته وضعیت و بازی های او را دنبال می کند زیرا همانطور که می دانید، علاقه شدید به بازیکنان ایتالیایی در یوونتوس هیچوقت از مُد نمی افتد. 
 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۹۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی ؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۲۰ دقیقه چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در محور ارومیه _ تبریز یک دستگاه خودروی سواری ساندرو از جاده منحرف و واژگون  شد.

وی افزود:نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید کلانتری ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت:این حادثه ۲ مصدوم  داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • احکام شرعی | حکم خرید و فروش سگ
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com