Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور گفت: آزمون مجدد دروس پایان ترم آن دسته از دانشجویانی که به دلیل حادثه سیل نتوانستند در جلسه امتحان حضور یابند، بدون اخذ شهریه در ترم آینده همزمان با برگزاری امتحانات پایان ترم برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مرتضی محسنی ضمن ابراز همدردی با دانشجویان دانشگاه پیام نور در مناطق سیل زده استانهای جنوبی کشور افزود: دروس این دانشجویان عزیز با عنوان ریزشی اعلام شده و آزمون آن در ترم آینده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه دروس ریزشی مازاد بر واحدهای انتخابی دانشجویان در ترم آینده خواهد بود و لطمه ای به انتخاب واحد آنها نخواهد زد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش دغدغه دانشجویان درزمینه تحصیل بتوانیم تا اندازه‌ای التیام بخش درد آنها به واسطه حادثه تاسف بار سیل باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور سیل خوزستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • اعتراضات دانشجویی؛ واقعیت آمریکا بدون روتوش
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • لایحه پیشنهادی دولت برای وصول مطالبات دانشگاه‌ها از بنیاد شهید
  • دانشگاه برای ارتقای عقلانیت در حکمرانی استان مؤثر باشد