Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد ایلام، گفت: پودر لباسشویی «فروماژ» در ایلام خطر آفرین بوده و شهروندان ایلامی بایستی از خرید این پودر ممانعت کنند.

«مهناز همتی» مدیرکل استاندارد، صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: پودر لباسشویی با نام تجاری فروماژ که در یک واحد تولیدی غیرمجاز در این استان تولید می‌شود، جعلی و غیراستاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو بازرسی‌های انجام شده کارشناسان این اداره کل و همچنین گزارش‌های رسیده از ادارات استاندارد استان‌های کرمانشاه و همدان یک واحد تولیدی متخلف واقع در شهر ایلام اقدام به تولید و توزیع فرآورده پودر لباسشویی با جعل علامت استاندارد کرده است.

مدیرکل استاندارد ایلام یادآور شد: پرونده این واحد تولیدی بعد از شناسایی جهت برخورد حقوقی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

وی بیام داشت: بر روی بسته بندی محصول علامت استاندارد با کد ده رقمی جعل شده و سیب سلامت با  شماره 11551 / 38 درج شده است.  
 
این مقام مسوول خاطر نشان کرد: علامت استاندارد بدون کد ده رقمی رهگیری استاندارد قابل اطمینان نیست و در خصوص کالاهایی که دارای علامت استاندارد هستند و از نظر شکل ظاهری و یا کیفیت دارای مشکل بوده احتمال جعل علامت استاندارد وجود دارد. 

همتی یاداوری شد: مردم استان جهت سنجش اصالت علامت استاندارد کد ده رقمی را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام استاندارد کرمانشاه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند

ایسنا/ایلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام از شرکت ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله‌ی اول آزمون سراسری در این استان خبر داد.

«علی درویشی» در بازدید از حوزه‌های آزمون سراسری در شهرستان های بدره و ملکشاهی اظهار کرد: حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

وی گفت: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان های خارجی  در روزهای پنجشنبه و جمعه  ۶ و ۷  اردیبهشت ماه  برگزار می‌گردد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام تصریح کرد: در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه  امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

درویشی گفت:  از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش  میزبان آنان در مرحله ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • هشدار موسسه استاندارد در خصوص فروش طلای کم عیار | با این روش از مصنوعات طلا استعلام بگیرید