Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@10:53:24 GMT

تیم فوتسال حفاری اهواز را در بازی برگشت می‌بردیم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۰۷۱۵

تیم فوتسال حفاری اهواز را در بازی برگشت می‌بردیم

علیرضا افضل دوشنبه شب در گفتگو با خبرنگار ایرنا، ضمن تشکر از حضور پرشور هوادارن تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بازی مقابل حفاری اهواز افزود: شاگردانم در بازی با تیم حفاری اهواز خوب دویدند و جنگیدند و به چیزی که مستحق آن بودند، دست یافتند.

سرمربی تیم مس سونگون با اشاره به اینکه ما به برد مقابل حفاری نیاز داشتیم، خاطرنشان کرد: مهم نبود این بازی با چه تعداد گل تمام شود، بلکه پیروزی در بازی برگشت از اهمیت زیادی برخوردار بود، زیرا که با شکست در این بازی از ادامه رقابت ها حذف می شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضل در خصوص  گل خوردن راحت تیمش نیز عنوان کرد: تاکتیک تیم در مقابله با پاور پلی کمی ایراد دارد که باید در بازی های بعدی جبران کنیم و این نقیصه به خود بنده برمی گردد که باید تلاش کنیم تا در بازی های بعدی این ضعف را جبران کنیم.

وی در مورد نوع بازی شاگردانش اذعان کرد: بدلیل اینکه در اهواز تیم حفاری با ما محکم بازی کردند، لذا این بازی هم این را می طلبید تا ما هم در بعضی از صحنه ها محکم بازی کنیم که شاید در نظر بعضی ها بازی خشنی باشد.

افضل در مورد این مطلب که تیم مس در نبود بازیکنی قهاری مثل مهدی جاوید هم یک تیم قدرتمندی است، افزود: در اینکه جاوید بازیکن بزرگی است و کمک زیادی به تیم ما می کند، شکی نیست و نبود وی در این بازی بسیار مشخص بود ولی از آنجاییکه بازی فوتسال یک بازی تیمی می باشد بازیکنانم امروز فعل خواستن را صرف کردند.

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ برتر فوتسال، مقابل تیم حفاری اهواز را ۸ بر ۴ شکست داد تا تکلیف برنده این ۲ تیم در بازی سوم  که چهارشنبه از ساعت ۱۷ در سالن ورزشی پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد مشخص شود.

برچسب‌ها تبریز فوتسال ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تبریز فوتسال ورزشی تبریز فوتسال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش برابر رئال مادرید به میدان رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد تا کار سختی را در بازی برگشت در پیش داشته باشد.

این تیم فرصت خوبی داشت که بتواند در این بازی مهم و سرنوشت ساز به عنوان تیم پیروز از زمین خارج شود اما اشتباه مدافعان بایرن باعث شد که بازیکنان رئال مادرید بهترین استفاده را از فرصتی که داشتند ببرند و بازی را به تساوی بکشانند و منتظر رویارویی با حریف در خانه باشند.

کاراگر پس از پایان این دیدار درباره شرایط بازی برگشت به CBS Sports گفت:«من فکر می‌کنم که این نتیجه از نظر روانی ضربه بسیار سنگینی به بازیکنان بایرن می‌زند. این احساس هراسی است که همیشه درباره رئال مادرید وجود دارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو...»

بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه شب هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال که باید روبروی یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند به میدان برود مشخص شود.

دیگر خبرها

  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • توخل: ما گل نزدیم و رئال مجازاتمان کرد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم