Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اسبق استقلال گفت: به نظر من استقلال می‌تواند با مجیدی موفق شود چراکه هواداران و بازیکنان او را دوست دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد مؤمنی، مهاجم اسبق استقلال ، در خصوص شرایط این روز‌های آبی‌پوشان با ما هم‌صحبت شد. این گفتگو را بخوانید.

به‌نظر می‌رسد جو استقلال کمی آرام شده است؟

بله وقتی استراماچونی رفت حاشیه‌های زیادی به‌وجود آمد و تیم لحظه‌ای آرام و قرار نداشت و بازیکنان هم بلاتکلیف بودند، ولی حالا با معرفی کادر فنی جدید و آمدن فرهاد مجیدی شرایط تغییر کرده و تمرینات هم آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم استقلال می‌تواند دوباره به مرز آمادگی کامل برسد.

یعنی استقلال با مجیدی موفق خواهد شد؟

مجیدی اگر چه جوان است، اما از تجربه بالایی برخوردار است. او با مربیان خارجی زیادی کار کرده و مدارک مربیگری حرفه‌ای را هم گرفته است. به نظر من استقلال می‌تواند با مجیدی موفق شود چراکه هواداران و بازیکنان او را دوست دارند.

با وجود رقبایی، چون پرسپولیس و سپاهان این استقلال شانس قهرمان شدن را دارد؟

اگر در نیم فصل اول نتوانستیم با حضور این تیم‌ها صدرنشین لیگ شویم؟ خب حالا هم می‌توانیم ضمن اینکه ما یک شانس بزرگ در جام حذفی هم داریم که در صورت حذف سپاهان در خانه راهی نیمه‌نهایی شویم.

 

پس احتمال می‌دهی استقلال حداقل یک جام بیاورد؟

بله و گرفتن جام حذفی محتمل‌تر است، چون مسیر کوتاه‌تری را باید طی کنیم.

خبر محرومیت تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنی؟

این کار شدنی نیست و ما نباید تحت هیچ شرایطی بپذیریم که در کشور ثالث بازی کنیم و خوشبختانه مثل همیشه یک همدلی و وفاق بین همه ورزشی‌ها به وجود آمده که عزت ایران و ایرانی را باید حفظ کنیم. در حالی که ایران امنیت کامل دارد برخی شیطنت‌های کشور‌های عربی باعث شده AFC چنین تصمیمی بگیرد. باید هر طور شده مقابل این اتفاق ایستادگی کنیم و به AFC نشان دهیم که روی حرف‌مان می‌ایستیم.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مجیدی لیگ قهرمانان آسیا استقلال ای اف سی لیگ قهرمانان آسیا مجیدی مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیای 2024 تایلند عملکرد خوبی داشته و موفق شده به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وحید شمسایی و شاگردانش برای رسیدن به بازی نهایی مسابقات در مرحله گروهی افغانستان، بحرین و کویت را از پیش برداشتند و در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی هم موفق به شکست قرقیزستان و ازبکستان شدند.

تیم ملی روز آینده در فینال برای بازپس گیری تاج قهرمانی آسیا به مصاف تایلند میزبان مسابقات می رود و در آستانه این مسابقه علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و رامین رضائیان به نمایندگی از سایر بازیکنان به تمجید از عملکرد وحید شمسایی و شاگردانش پرداخته اند و برای آنها در دیدار فینال آروزی موفقیت کرده اند.

گفتنی است تیم ملی فوتسال با راهیابی به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا موفق شد جواز حضور در جام جهانی ازبکستان که چند ماه دیگر برگزار می شود را هم کسب کند.

دیگر خبرها

  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟