Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-مسئول بسیج سازندگی نیشابور  از بارگیری و اعزام اولین محموله کمک های پایگاههای مقاومت بسیج نیشابور به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مسئول بسیج سازندگی نیشابور  اظهارکرد:اولین محموله کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان آماده بارگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفور خلقی تولایی گفت:این محموله که شامل پوشاک گرم، پتو، خشکبار، مواد غذایی و... بوده با استفاده از ظرفیت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج جمع آوری گردیده است.

 وی خاطرنشان کرد:تعداد ده هزار قرص نان با استفاده از ظرفیت بسیج اصناف تهیه و در ظرفیت این محموله قرار گرفت.

خلقی تولایی یادآورشد: با توجه به گذشت سه روز از فراخوان عمومی جمع آوری کمک های مردمی، تا کنون مبلغی بالغ بر ٢٣ میلیون تومان به صورت نقدی جمع آوری شده است.

مسئول بسیج سازندگی نیشابور با بیان اینکه علاوه بر این کمک ها پرسنل ناحیه یک روز حقوق خود را به این امر اختصاص داده اند،تصریح کرد: عموم مردم وهمشهریان  عزیز می توانند با استفاده از شماره حساب 5151818086011 و یا شماره کارت 5892101214485209 بانک سپه و یا با استفاده از کد #880* به نام سازمان بسیج مستضعفین نسبت به واریز وجوه نقدی خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعزام اولین محموله کمک های بسیج نیشابور به سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور اعلام کرد: این حادثه در ساعت ۰۳:۲۵ بامداد امروز (جمعه) در یک منزل مسکونی در خیابان شهرآرا رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور، آمبولانس پایگاه ۱ شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

سید حمید حسینی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت‌های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه دو نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده، قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

وی افزود: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه انجام و پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور هم گفت: با اعلام وقوع انفجار گاز شهری و آتش سوزی منزلی مسکونی به سامانه ۱۲۵ بلافاصله دو تیم از آتش نشانان ایستگاه‌های شهید مبارکی و شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

ابوالفضل اسدی افزود: به لحاظ حساسیت موضوع مدیر عملیات سازمان آتش نشانی نیز در محل حادثه حضور یافت و بر اجرای عملیات اطفای حریق و نجات نظارت داشت.

وی ادامه داد: بر اثر شدت انفجار، مرد جوانی حدودا ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و زنی حدودا ۶۰ ساله نیز به شدت مجروح شد که توسط آتش نشانان از درون منزل خارج و به اورژانس پیش بیمارستانی تحویل شد تا به مراکز درمانی اعزام شود.

اسدی اظهار کرد: شدت انفجار فوق به حدی بوده که شیشه‌های منازل اطراف شکسته و به اطراف پخش شده و سقف یکی از اتاق‌های منزل مسکونی مزبور نیز فرو ریخته بود.

وی تصریح کرد: بررسی‌های کارشناسان آتش نشانی درخصوص علت حادثه و میزان خسارات وارده در دست اقدام است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان