Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مراسم سوگواری حضرت زهرا (س) و بزرگداشت سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در قم برگزار شد.

مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) و بزرگداشت شهید سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی شامگاه دوشنبه در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدا برگزار شد.

جمعی از هنرمندان از جمله مسعود نجابتی گرافیست برجسته، رئیس ستاد اقامه نماز استان قم، فعالان فرهنگی و عرصه رسانه، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‎الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه در این مراسم درباره جایگاه بی‌نظیر حضرت زهرا(س) نزد معصومین و مشکلاتی که حضرت زهرا(س) در زمینه ولایت مداری متحمل شدند سخنرانی کرد.

رسالت بوذری در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت، شعرخوانی صابر خراسانی و مدیحه سرایی جواد مقدم از مداحان اهل بیت(ع) نیز از دیگر بخش های این مراسم سوگواری بود.

مصطفی صابر خراسانی شاعر اهل بیت (ع) با اشاره به جایگاه و اهمیت معصومین(ع) گفت: روز تاسوعا پس از اتمام برنامه خانمی نزد من آمد و دست به لباسم کشید و گفت شنیدم شما از امام رضا (ع) می خوانید که به وی گفتم درست است.آن خانم گفت مسیحی است ولی هر بار مشکلی در زندگی پیش می آید و گره ای در کارش ایجاد می‎شود حاجتش را از امام رضا(ع) می خواهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

دریافت 128 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم متدین پلدشت در مسجد جامع و خیابان امام خمینی (ره) پلدشت برگزار شد.

کد خبر 6096474

دیگر خبرها

  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • شهر مقدس قم، سوگوار شهادت امام صادق (ع) 
  • سوگواری شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود