Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس با بیان اینکه در حال حاضر عملیات زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی پایان یافته است، گفت: ۴۰ هزار هکتار دیگر در دست اقدام قرار دارد و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص صددرصدی نیز به آن اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، «هادی حق شناس» در جلسه شورای اداری شهرستان گالیکش با حضور مدیران ارشد استانی و شهرستانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصا شهیدان این شهرستان و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهرک گلخانه ای در بش اویلی شهرستان گالیکش مشکلی برای اجرا ندارد و جهاد دانشگاهی می تواند با اطمینان این پروژه را به انجام رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار گلستان افزود: مدیریت استان از سرمایه گذاری های بخش خصوصی حمایت می کند و بر این باوریم که آنان می تواند موتور محرکه اقتصاد استان باشند.

 

وی با اشاره به ظرفیت پارک ملی گلستان یادآور شد: یک سوم تنوع پرندگان ایران، نیمی از تنوع پستانداران کشور و یک هشتم گونه های گیاهی ایران در این پارک قرار دارد و ما باید بتوانیم از این بستر مناسب با حفظ محیط زیست در مسیر گردشگری در سطح ملی و بین المللی استفاده و زیرساخت های گردشگری را تقویت کنیم.

 

حق شناس خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که توسعه نرم افزاری از توسعه سخت افزاری پراهمیت تر است.

 

وی ادامه داد: بنیه اقتصادی کشور قوی است و به رغم ۴۰ سال تحریم های گوناگون با حمایت مردم فعالیت و ادامه مسیر صورت می گیرد.

 

استاندار گلستان با بیان پیشرفت های صورت گرفته در استان گفت: در سال ۹۲ تنها ۳ هزار هکتار از اراضی استان زهکشی شده بود اما در حال حاضر عملیات زهکشی ۵۰ هزار هکتار از اراضی پایان یافته و ۴۰ هزار هکتار دیگر در دست اقدام قرار دارد و ۱۰۰ میلیارد تومان تخصیص صددرصدی نیز به آن اختصاص یافته است.

 

حق شناس افزود: در ابتدای سال جاری بودجه استان ۱۲۰۰ میلیارد تومان بود که تا به امروز به ۱۹۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

وی تصریح کرد: در سال جاری تنها ۱۳۰ میلیارد تومان جهت تکمیل سد نرماب تخصیص یافته و امیدواریم تا پایان سال مالی بتوانیم از مخزن سد استفاده کنیم.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فعالیت های مسجدی مسجد هادی حق شناس طرح زهکشی اراضی استاندار گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، عبدالرضا سید احمدی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در سال زراعی جاری حدود ۱۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان به زیر کشت چغندرقند رفت.

از آغاز برداشت چغندر قند در استان تاکنون ۵۹ هزار و ۸۰۰ تن محصول برداشت شده است.

وی ادامه داد: این میزان برداشت از ۹۲۰ هکتار از مزارع چغندر قند استان خوزستان انجام شده است.

 پیش بینی می‌شود امسال بیش از از این میزان بین یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن محصول چغندر قند از مزارع استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • آبیاری ۲۲۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال