Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@18:39:58 GMT

قاتل، پای چوبه دار بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۱۳۰۵

قاتل، پای چوبه دار بخشیده شد

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی از بخشیده شدن قاتلی در پای چوبه دار در زنجان خبر داد و گفت: متهم پس از تحمل ۱۵ سال حبس، در آستانه اجرای حکم قصاص، با رضایت اولیای دم به حیات دوباره برگشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: جوانی 19 ساله که در سال 1383 در دهستان درام به اتهام قتل عمد فردی چهل ساله به قصاص نفس محکوم شده بود، پس از طی مراحل قانونی و تایید استیذان قصاص نفس، آماده اجرای حکم قصاص بو د که با تلاش و میانجیگری همکاران دادسرا حاضر در محل اجرای حکم اعضای ستاد صبر و مسئولین زندا ، اولیاء دم از حق قانونی و شرعی خود گذشتند و قاتل با ابراز ندامت و پشیمانی از قصاص نجات و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: برابر گزارش پاسگاه انتظامی درام مبنی بر مشاهده یک جسد خون آلود، بلا فاصله دستور تحقیقات در این خصوص صادر شد که پس از تحقیقات اولیه مشخص شدکه متهم با سنگ پنج کیلویی که در کنار جسد و آغشته به خون بوده مرتکب قتل شده است.

 

رییس شورای قضایی استان در تشریح این پرونده گفت: متهم پس از تحمل 15 سال حبس پس از آن که با توجه به قرائن موجود به قتل اعتراف و در بازداشت بود و در آستانه اجرای حکم قصاص قرار داشت که با اخذ رضایت از اولیای دم پایه چوبه دار حیات دوباره یافت.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد سردار سلیمانی طرح ملی فهما فعالیت های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما بخشش اعدام رئیس کل دادگستری زنجان قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله خدابنده لو گفت: هم اکنون این اداره کل نزدیک به ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو را تحت پوشش دارد که از مجموع این خانواده های تحت پوشش ۶۳۳ خانوار دارای فرزند دوقلو و ۴۴ خانوار دارای فرزند سه قلو و بالاتر هستند که از خدمات بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: پرداخت کمک هزینه معیشتی به خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو، پرداخت کمک های موردی حسب نیاز فرزندان چند قلو مطابق دستورالعمل جامع حمایت‌های مالی از جمله خدمات و حمایت‌های بهزیستی از این خانواده‌ها است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: به منظور کاهش فشارهای ناشی از تولد همزمان چند نوزاد در یک خانواده و همچنین فراهم کردن امکان رشد و پرورش متعادل آنها، به خانواده های نیازمند دارای فرزندان چندقلو تا پایان شش سالگی فرزندان، مستمری ماهانه بر اساس دهک درآمدی و بعد خانوار و سایرخدمات حمایتی ارائه می شود و اجرای آن طبق بخشنامه های مربوطه است.

خدابنده لو از اجرای قانون جوانی جمعیت در این اداره خبر داد و افزود: در سال گذشته ایجاد اتاق مادر و کودک در این اداره در راستای حمایت از مادران شیرده مراجعه کننده و خدمت گیرنده، دورکاری مادران باردار و شناسایی مادران باردار و کودکان زیر ۵ سال که دچار سوء تغذیه هستند با اجرای آزمون وسع از جمله اقدامات بهزیستی استان در اجرای این قانون بوده است.

کد خبر 6099623

دیگر خبرها

  • قتل در کرمانشاه؛ دستگیری در شهر قدس
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • عضو شورای شهر زنجان: میدان بسیج نباید حذف شود
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در مریوان
  • قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده در مریوان/ قاتل دستگیر شد
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • رئیس قوه قضاییه: برخی قضات گله می‌کنند که پرونده‌ها با ابهامات زیاد به اجرای احکام می‌روند
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...