Web Analytics Made Easy - Statcounter

زعفر احدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شرکت کنندگان در این جشنواره شامل گروه‌های منتخب سه گروه اعضای۱۲ تا ۱۸ سال، اعضای ارشد ۱۸تا ۲۴ سال و مربیان و کارشناسان کانون است که در قالب ۹ گروه در مرحله شهرستانی در مراکز فرهنگی هنری کانون شرکت داشتند. 

وی اظهارداشت: با رأی و نظر هیات بازبین هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی مرحله استانی کانون اردبیل نمایش‌های سه ماهی، به باران بگو ببارد، منزل دوستی، بزلج باز، بهترین هدیه تولد مار و ساچی سارای خانم؛ به ترتیب به کارگردانی سارا وطنخواه، کیوان باقلاچی، یحیی یوسفی‌اصل، زهرا محیطی، لیلا مستعلی‌زاده، باب‌الله عزیزپور و محسن وظیفه «به صورت مشترک» توانستند به مرحله پایانی این جشنواره راه یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احدزاده گفت: رویکرد برنامه های کانون کشور جهت دهی مطلوب به برنامه ها و نهادینه سازی تفکر و شعار «آینده را باید ساخت» است که در هیجدهمین جشنواره کشوری نمایش با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» به عنوان واسطه تربیتی، جهت انتقال مفاهیم و تجربه زندگی به کودکان و نوجوانان از طریق نمایش می باشد و به دنبال تحقق اهدافی چون؛ تمرین زندگی و تجربه ناشناخته‌ها برای ساختن آینده، کشف و پرورش استعدادهای نمایش اعضا و مربیان، ایجاد بستر لازم برای جذب و پرورش و پایدارسازی اعضاست.

وی با بیان اینکه شهرستان‌ها میزبان برخی رویدادهای استانی می‌شوند گفت: هدف بارورسازی و توان افزایی در شهرستان‌هایی که آمادگی میزبانی جشنواره‌های در سطح استانی و ملی می باشد و شهر مرزی پارس آباد هم به لحاط ظرفیت‌های لازم و زیر ساخت‌های موجود و همچنین استقبال مسئولان شهرستان، توان میزبانی حتی رویدادهای ملی را هم دارد همانطوری که شهر تاریخی نمین میزبان مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی بود. 

احدزاده با اشاره به اهمیت هنرهای نمایشی گفت: نمایش به واسطه تربیتی اثرگذار در مخاطب از فعالیت مهم این نهاد فرهنگی محسوب می شود و بسیاری بر این باورند که نمایش می‌تواند علاوه بر رشد خلاقیت و هنر در میان کودکان و نوجوانان، راهی برای جامعه پذیری آنان باشد. 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بیان کرد: برگزاری جشنواره‌ها و مهرواره‌ها می‌تواند در فراگیرسازی ارزش‌های اخلاقی، تعامل مناسب با همسالان، افزایش اعتماد به نفس و افزایش انگیزه کارگروهی و مهارت‌های فردی مفید باشد. 

برچسب‌ها ادبیات کودک و نوجوان جشنواره اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان جشنواره اردبیل ادبیات کودک و نوجوان جشنواره اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله سوم لیگ آب‌های آرام با حضور تیم‌های نوین البرز، پترو پالایش تجهیز سما، پارس جنوبی، عقاب نهاجا، بحر گستر پارس و نوین تهران در بخش بانوان برگزار شد.

در ادامه رقابت‌های مرحله سوم قایقرانان در مواد ۲۰۰ متر رقابت کردند و در پایان تیم بحر گستر پارس در صدر جدول باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد