Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیلی نجفی نظام آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر در اراک، اظهار داشت: موکب ها به عنوان یک مجموعه مردم نهاد، از برکت وجود امام حسین (ع)، تاکنون خالصانه به زوار اربعین حسینی خدمت کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: سال ۹۶ موکب داران در حال بازگشت از مراسم اربعین با زلزله غرب کشور (کرمانشاه) مواجه شدند که خود را به مناطق حادثه دیده رساندند و تکلیف خود را در کمک به هموطنان، به خوبی ایفا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی ادامه داد: موکب داران استان مرکزی در سیل ابتدای امسال نیز در کنار مردم سیل زده استان‌های خوزستان و لرستان، به خدمت رسانی به آنها مشغول بودند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی بیان کرد: با توجه به وقوع سیل در روزهای اخیر در استان سیستان و بلوچستان، موکب داران باز هم خود را به روستاهای حادثه دیده سیستان رساندند و استان مرکزی نیز در این راستا ۴ موکب خود را در بخش جلگه شهرستان دلگان مستقر کرده است و با کمک ۵۰ درصد از نیروهای اجرایی روزانه به حدود ۲۰ هزار نفر وعده غذای گرم ارائه می‌دهد.

وی عنوان کرد: همچنین پایگاه‌های مردمی برخواسته از این موکب ها در نقاط مختلف استان مرکزی برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم اقدام کرده اند تا از طریق عتبات عالیات این مبالغ به حادثه دیدگان سیل برسد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی خاطر نشان کرد: علی رغم فروکش کردن سیل سیستان و بلوچستان، اما تبعات آن همچنان جاری است و هنوز روستاهایی دچار قطع ارتباط و راه ارتباطی هستند که در این راستا موکب داران انجام کارهای عمرانی مانند ساخت سیل بند به منظور مواجهه با سیلاب احتمالی مجدد را انجام می‌دهند.

کد خبر 4831090

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیل نجفی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی مناطق سیل زده کشور بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه دهه فجر بیرجند راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگو‌های پیش‌یابی، آسمان استان نیمه ابری، بارش‌های بهاری تا جمعه در استان تداوم دارد، در زاهدان، نواحی شمالی و ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان امروز و فردا در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبارورعدوبرق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش بینی شده است.

در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

شمال استان از جمعه وزش باد برخی ساعات بادشدید و گردوخاک انتظار می‌رود. دریای عمان امروز مواج است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • تداوم باران بهاری در سیستان وبلوچستان