Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:32:39 GMT

در دولت تدبیر و امید ضعف ارتباطی وجود داشت

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۰۵۹

ایسنا/بوشهر معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: در دولت تدبیر و امید ضعف ارتباطی وجود داشت که هیچگاه هم برطرف نشد و این ضعف اساسی باعث شد جامعه هیچگاه بسیاری از اقدامات مطلع نشود.

مجید خورشیدی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان بوشهر عنوان کرد: امید داریم هدف از این جلسه این باشد که تشکل برای تشکل نباشد، و عزیزان انتخاب شده این مجموعه را یک گام رو به جلو ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برخی از تشکل ها در این استان وجود دارد که متاسفانه افرادی آمده و رای گرفته و رفته اند تا دوره بعد که دوباره برای انتخابات بیایند.

معاون استاندار بوشهر اظهار کرد: در شرایطی که جامعه با بسیاری از مشکلات روبرو است همین تلاش و انگیزه روابط عمومی ها توانسته فضای خوبی را در استان به وجود بیاورد و فکر می کنم در ادامه نیز بتواند با تمرکز بر همین موضوع روند رو به رشدی داشته باشد.

به گزارش ایسنا، این مسئول تصریح کرد: انتظار دارم در عصری که به عصر ارتباطات معروف است، با استفاده از ابزارهای خاص تکنولوژی کار خود را توسعه بخشند و یقینا امروز مطالبه از روابط عمومی ها بیشتر است زیرا ابزاری در اختیار دارند که پیشینیان در اختیار نداشته اند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی یک پل بین دستگاه و جامعه است لذا باید نقش این کل به خوبی ایفا شود. امید که سعی نماییم هم جامعه از اطلاعات صحیح دستگاه و هم دستگاه از اطلاعات صحیح جامعه بهره مند شود.

معاون استاندار بوشهر گفت: وظیفه روابط عمومی این نیست که نگاه انتقادی جامعه دا به دستگاه متبوع خود انتقال ندهد، و همینطور کارکرد صحیح دستگاه را خارج از غلو به جامعه انتقال دهد.

خورشیدی خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید یک ضعف اساسی وجود داشت که هیچگاه هم برطرف نشد و این ضعف ارتباطی باعث شد جامعه هیچگاه بسیاری از اقدامات مطلع نشود.

وی تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها خوب کار کنند تا حدود زیادی امنیت، آرامش و رضایت افراد تامین خواهد شد. چرا که اگر نارضایتی وجود دارد نشان می دهد جامعه ار اقدامات صورت گرفته مطلع نشده است پس شما شریک امنیت هستید.

معاون سیاسی استاندار بوشهر اظهار کرد:.خواهشی که دارم این است که عنصر مطالبه گری را فراموش نکنید، و تا روز آخر خدمت از آنان مطالبه کنید. اگر از این تشکل مطالبه گری را آغاز کنید می توانید در جانعه نیز,از این ویژگی استفاده فراوانی داشته باشید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان گفت:این حادثه عصر امروز در محور صیدون -_امامزاده عبدالله به وقوع پیوست. 

مهدی عظیمی فر افزود:در این حادثه ون حامل ۹ نفر از کارکنان این سازمان که برای زیارت و کوهپیمایی عازم منطقه امامزاده عبدالله بودند به دره سقوط کرد. 

وی ادامه داد:بر اثر این حادثه دو نفر جان باختند و ۷ نفر دیگر مصدوم و به مراکز درمامی اعزام شدند. 

مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان اظهار کرد:صدریان فر، مدیر عامل سازمان آب و برق با حضور در شهرستان باغملک در بیمارستان ضمن عیادت، پیگیر درمان مصدومان شد.

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • این که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ / آیا وضعیت هراسناک است؟ / امید با توافق روی آغاز نو، و بازتعریف جدید شکل می گیرد
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود