Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرمردی که به دنبال درگیری خانوادگی همسرش را کشته بود، دیروز در حالی که در دادگاه اشک می‌ریخت محاکمه شد.
به گزارش خراسان، در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند و گفت:: اسماعیل ۸۰ ساله متهم است که یک سال قبل همسر ۷۰ ساله اش به نام مینا را در خانه شان با ضربات چاقو کشته است، اکنون با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده برایش تقاضای اشد مجازات دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس پسر ۵۰ ساله متهم که تنها، ولی دم بود، در جایگاه ویژه ایستاد و برای پدرش قصاص خواست.
وی در حالی که اشک می‌ریخت گفت:: با این که من تنها فرزند پدر و مادرم بودم، اما پدرم همیشه با من بد رفتار می‌کرد و مرا کتک می‌زد. او مادرم را هم همیشه اذیت می‌کرد. هنوز صدای سیلی‌هایی که به صورتم زده، در گوشم است و نمی‌توانم خاطرات کودکی ام را فراموش کنم.
وی ادامه داد: پدر و مادرم همیشه با هم درگیر بودند. یک هفته قبل از کشته شدن مادرم از پدرم خواستم تا خانه دو طبقه مان را که یک طبقه آن به نام من و یک طبقه آن به نام مادرم بود، بفروشد تا پدر و مادرم جدا از هم زندگی کنند، اما قبول نکرد. آخرین بار پدرم در غیاب من و با ضربات چاقو مادرم را کشت و به طبقه بالا که من و همسرم در آن زندگی می‌کردیم آمد و به همسرم گفت که دست به این جنایت زده است. من نمی‌توانم از خون مادرم گذشت کنم و به مرگ پدرم راضی هستم.
به دنبال درخواست غیرقانونی پسر قربانی قضات با وی صحبت کردند و توضیح دادند که طبق قانون امکان قصاص پدر وجود ندارد. به همین دلیل این مرد اعلام کرد با دریافت دیه گذشت می‌کند.
سپس مرد سالخورده در جایگاه ویژه ایستاد. او که خودش را به کری زده بود به سوالات قضات دادگاه پاسخ‌های نامربوط داد و در حالی که گریه می‌کرد با اشاره به پسرش گفت:: پسرم و همسرم همیشه مرا اذیت می‌کردند. پسرم با رفتارهایش باعث شد عصبانی شوم و در غیاب او مادرش را بکشم. من از قتل همسرم پشیمانم و طلب بخشش دارم.
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد سالخورده را به پرداخت دیه کامل یک زن و ۱۰ سال زندان محکوم کردند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قتل قتل همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش سودان امروز شنبه برای تشییع جنازه فرزندش که بر اثر تصادف جان باخت، به آنکارا ترکیه رفت.

معاون رئیس جمهوری ترکیه از البرهان استقبال کرد.

پیش از این خبرگزاری «دوغان» گزارش داد که محمد عبدالفتاح البرهان، پنج‌شنبه ۱۷ اسفند، در آنکارا پایتخت ترکیه در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که با یک وسیله نقلیه دیگر برخورد کرد و چند متر دورتر از موتورسیکلت خود به زمین پرتاب شد. پسر فرمانده ارتش سودان به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

روز گذشته اعلام شد که پسر عبدالفتاح البرهان، رئیس شورای حاکمیت سودان چند هفته پس از مجروح شدن او در یک حادثه رانندگی در ترکیه درگذشت.

کد خبر 6096410

دیگر خبرها

  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت
  • عبدالفتاح البرهان برای تشییع جنازه پسرش به آنکارا رفت
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • تمرین دادن جالب هادی چوپان به پسرش در باشگاه (فیلم)
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران