Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@18:17:33 GMT

فصل دوم وارش ساخته می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۶۸۵

فصل دوم وارش ساخته می‌شود؟

تهیه کننده سریال «وارش» گفت: برای ادامه تولید سریال «وارش» با نویسنده صحبتی نشده است، اما این احتمال هم وجود دارد تا ادامه این سریال یک روزی ساخته شود.

«محمودرضا تخشید» تهیه کننده سریال «وارش» درباره ادامه دار شدن این سریال در فصل‌های آتی گفت: با اینکه می‌توان وارد فضاهای دیگری از جمله قصه زندگی بچه‌های وارش شد، اما به نظرم دیگر لطفی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه با نویسنده صحبتی نشده است اما این احتمال هم وجود دارد تا ادامه این سریال یک روزی ساخته شود. ممکن است نویسنده ایده‌ای برای ادامه این سریال داشته باشد که مطرح کند.

وی با بیان اینکه در همین دو فصل نیز امکان بیشتر شدن قسمت‌های سریال را داشتیم، افزود: باید بگویم همین دو فصلی که شما از این سریال مشاهده کردید هم امکان زیاد شدن را داشت. از ورود یارمحمد تا مرحله یوسف و وارش و به نظرم اگر بخواهیم یک بار دیگر این سریال را بسازیم می‌توانیم در تعداد قسمت‌های بیشتری آن را تهیه کنیم.

تهیه کننده سریال «پرستاران» ادامه داد: در این سریال مسیری را دنبال کردیم و آن هم ریتم تند قصه‌گویی بود و این ماجرا اصلا به مسائل مالی مرتبط نیست.

تخشید افزود: برای مثال وارش بعد از فوت یارمحمد آنقدر به استیصال می‌رسد که می‌خواست یکی از بچه‌هایش را سر راه بگذارد و در سکانس بعدی می‌دیدیم که پلو کبابی راه انداخته است. در این فاصله که ما در قاب تصویر ندیدیم مشخص است که اتفاقاتی افتاده است اما ما این را در فیلم‌نامه نداشتیم و با سرعت از آن عبور کردیم.

تخشید درباره عدم استفاده از بازیگران چهره در سریال «وارش» نیز افزود: از زمانی که در شبکه سه مشغول به فعالیت بودم اولویت‌مان برای سریال‌هایی که تولید می‌شد، استفاده از چهره‌های جدید در بازیگری بود. برای مثال سریال ستایش، نرگس و ... از این جمله بودند.

وی ادامه داد: اتفاقا یکی از مزایای تولید این سریال معرفی چهره‌های جدید بازیگری است که در آینده می‌توان از همین افراد به عنوان بازیگرهایی که تا به حال کارنامه خوبی داشتند استفاده شود./فارس

بیشتر بخوانید

چرا بازیگر وارش در قسمت های آخر تغییر کرد

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد

کارگردان فیلم سلمان فارسی در حضور ریاست سازمان صدا و سیما توضیحاتی از روند این پروژه مهم داد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رییس سازمان صدا و سیما با حضور سر فیلمبرداری پروژه سلمان فارسی در مورد آن توضیح داد: ما هفت سال است که کار تولید سلمان فارسی را آغاز کرده‌ایم و امسال سخت‌ترین روز‌های خود را در طول این پروژه می‌گذرانیم؛ می‌توانم بگویم امسال یک سال سرنوشت‌ساز است؛ لذا وظیفه ما در سازمان صداوسیماست که از همه ظرفیت‌ها و اختیارات‌مان استفاده کنیم تا این مجموعه طبق برنامه‌ریزی پیش برود. چون استاد میرباقری و همکارانشان با جدیت مثال‌زدنی کار را پیش می‌برند.

داود میرباقری کارگردان سریال سلمان فارسی هم درباره روند تولید سریال گفت: فصل تولد سلمان را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد. در اصل سکانس‌ها مربوط به بودخشان (پدر سلمان)، فرماندار جی است که در آتشکده ماربین مقابل دوربین می‌رود.

وی در پاسخ به این سوال که کار چه زمانی به پایان خواهد رسید هم گفت: ما طبق برنامه پیش می‌رویم؛ تدوین هم در حال انجام است و تلاش می‌کنیم سریال را سال ۱۴۰۵ به پخش برسانیم.

دیگر خبرها

  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • سریال بردهای الهلال در لیگ عربستان
  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • سری جدید برنامه‌های «مهمانی» و «برمودا» ساخته می‌شود
  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • میرباقری: فصل تولد «سلمان» را گرفته‌ایم و این روز‌ها کار ادامه دارد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبرها انجام داد
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد