Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:15:30 GMT

پیام اینسینیه برای هوادار گریان ناپولی + عکس

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۷۸۸

پیام اینسینیه برای هوادار گریان ناپولی + عکس

هافبک ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی برای یکی از هواداران جوان این تیم که از باخت اخیر آبی‌پوشان سن‌پائولو به شدت احساساتی شده بود، یک پیام فرستاد.

به گزارش مشرق، لورنزو اینسینیه، ستاره خط میانی تیم فوتبال ناپولی از هوادار کم سن‌وسال این تیم که در شب باخت خانگی 2 بر صفر مقابل فیورنتینا در هفته بیستم‌ سری A به شدت ناراحت شده بود، عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

اردوی تنبیهی گتوزو برای بازیکنان ناپولی

باخت شاگردان جنارو گتوزو با توجه به بحرانی که در این فصل گریبان این تیم را گرفته، خیلی غیرمنتظره نبود اما تماشای چهره کودکی که با چشمان پر از اشک شاهد سومین باخت متوالی تیمش در سری A بود، خیلی‌ها را منقلب کرد و و اینسینیه هم یکی از آنها بود.

در این میان برخی برای تلنگر زدن به بازیکنان ناپولی، در خواست کرده‌اند که تصویر این کودک گریان چاپ و روی دیوارهای رختکن تیم نصب شود تا اعضای تیم درک کنند که نسبت به چه افرادی تعهد و  مسئولیت دارند.

در پی این ماجرا اینسینیه در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی یک پیام ویدئویی برای این هوادار کم سن و سال که نامش «ماریو» است ضبط کرد و در آن خطاب به او گفت: سلام ماریو، متأسفم که از نتیجه بازی گریه‌ات گرفت. به تو قول می‌دهیم که از این لحظه به بعد ما فصلی فوق‌العاده خواهیم داشت و تو دوباره در کنار ما لبخند می‌زنی. ما منتظر دیدن تو در استادیوم هستیم.

به نظر می‌رسد که اینسینیه زمان بدی را برای دادن وعده بهبود اوضاع ناپولی به هوادار جوان این تیم انتخاب کرده است، چون این تیم هفته آینده در خانه میزبان یوونتوس، صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا اینسینیه فوتبال ناپولی سری A ایتالیا هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی اودینزه ۱-۱ ناپولی (سری آ ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان