Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@20:25:20 GMT

باشگاه نساجی به دلیل نشر اکاذیب جریمه شد

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۸۲۹

به گزارش ایلنا، با شکایت مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان از باشگاه نساجی مازندران به دلیل نشر اکاذیب ، کمیته انضباطی پس از بررسی شکایت اعلام کرد که موضوع مطرح شده از مصدایق نشر اکاذیب تشخیص داده شده و طبق ماده 71 مقررات باشگاه نساجی مازندران را به مبلغ 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد که این رای قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دیدار رفت نساجی مازندران و سپاهان که در چارچوب دور رفت رقابت های لیگ نوزدهم که با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید، مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در مصاحبه ای به انتقاد از زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر پرداخت.

پس از این مصاحبه، روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران اطلاعیه ای منتشر کرد که در صحبت های تندی در آن نسبت به باشگاه اصفهانی مطرح شده بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: باشگاه سپاهان فدراسیون فوتبال کمیته انضباطی مصاحبه نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو

استان زنجان هم همانند سایر استان‌ها در پاویون وزارت کشور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی غرفه دایر کرده و مهمترین زنجیره ارزش‌های خود یعنی نساجی و زیتون را به صادرکنندگان ملی و بین‌المللی معرفی می‌کند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077725 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • درباره شرایط ذوب‌آهن در پایان فصل حرف می‌زنم
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • معرفی زنجیره ارزش نساجی زنجان به صادرکنندگان در اکسپو
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)