Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:04:52 GMT

مسابقه «نفس‌های طلایی» برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۲۹۹۶

مسابقه «نفس‌های طلایی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین مهدوی، مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن با اشاره به اقدام جدید این شبکه رادیویی در برگزاری مسابقه‌ای ویژه مخاطبان اظهار کرد: مسابقه‌ای با عنوان «نفس‌های طلایی» با هدف گسترش فرهنگ تلاوت در جامعه طراحی شده که در آن دو بخش کوتاه از دو تلاوت قاریان مشهور جهان اسلام، پخش می‌شود.

وی افزود: هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو تلاوت را انتخاب و به بهترین و نزدیکترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدوی در رابطه با جوایز این مسابقه گفت: هر ماه، شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان در دو مقطع زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

مدیر گروه تلاوت رادیو قرآن تصریح کرد: چنانچه علاقه‌مندان هر دو بخش را تقلید کنند، دو بار در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.

وی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن به نشانی radioquran.ir مراجعه کنند. همچنین، این مسابقه در قالب «میان‌برنامه» در فواصل برنامه‌های رادیو قرآن هر روز پخش می‌شود.

کد خبر 4830735

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی رادیو قرآن قاسم سلیمانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی کنفرانس بین المللی فعالیت های قرآنی معرفی کتاب نشست علمی آیت الله جوادی آملی قرآن پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی مجمع عالی حکمت اسلامی سردار سلیمانی انقلاب اسلامی ایران پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، بزرگترین پیاده روی دغدغه مندان عفاف وحجاب شاهرود برای دفاع از طرح نور فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می شود.

کانون بسیج معراج شهدا به طرف میدان امام خمینی (ره) مسیر این راهپیمایی بزرگ خانوادگی اعلام شده است.

این پیاده روی خانوادگی ساعت ۱۷:۳۰ آغاز و تا اذان مغرب و عشا ادامه خواهد داشت.

مسئولان برگزاری این مراسم بیان کرده‌اند که دغدغه مندان حجاب و عفاف شاهرودی در این مراسم با شعار «امروز سکوت حرام است» شرکت خواهند کرد.

اهداف این پیاده روی حفاظت از دین خانواده و استقلال کشور و حمایت از طرح نور اعلام شده است.

از آحاد مردم دعوت شده تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

کد خبر 6092471

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • یک شام خوشمزه و آسان برای علاقه‌مندان به بادمجان
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز