Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سمنان با تأکید بر اینکه رفع مشکلات مردم وظیفه همه مدیران و مسئولان استان است گفت: تقویت عملکرد مجموعه فرمانداری سمنان در شاخص‌های مختلف در دستور کار قرار دارد و باید گفت تا شرایط آرمانی فاصله وجود دارد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سیدعباس دانایی صبح امروز در نشست کارکنان فرمانداری سمنان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان که در سالن جلسات فرمانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: توسعه شهرستان سمنان در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و همچنین رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم از جمله رویکردهای مهمی است که باید در اولویت قرار گیرد.

هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی معدنی در بورس کالا منتشر می‌شود"نگاه نو" فجر 38 |روایت جهان موازی با دوربین‌های مداربسته در "ریست"

وی گفت: فرمانداری سمنان در سال 97 بر اساس ارزیابی عملکرد جشنواره شهید رجایی موفق شد رتبه نخست را در استان کسب کند.

فرماندار سمنان با اشاره به اهمیت رضایت‌مندی مردم در انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف افزود: رفع مشکلات اقشار مختلف مردم موجب جلب رضایت مردم می شود که این مهم را تمامی عوامل و کارکنان فرمانداری سمنان در پیشانی فعالیت‌های خود قرار داده‌اند.

دانایی به افزایش میزان مراجعه اقشار مختلف مردم به فرمانداری سمنان در سال 98 نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: عملکرد فرمانداری سمنان در شاخص‌های ارزیابی از هزار نمره در تمام شاخص ها 855 امتیاز است که با شرایط آرمانی فاصله وجود دارد و باید تلاش شود تا این روند تا رسیدن به نقطه آرمانی ادامه یابد.

وی بر تقویت عملکرد شاخص‌ها در ادامه فعالیت‌ها نسبت به سال‌های گذشته تأکید کرد و اذعان داشت: فرمانداری مرکز استان به عنوان یکی از فرمانداری‌های ممتاز در کشور مطرح است.

فرماندار سمنان گفت: اتخاذ راهبردهای اصولی و ایجاد تغییرات در سیستم اداری فرمانداری سمنان باید روند رو به رشد و قابل توجه این مجموعه ادامه یابد.

دانایی به برخی مشکلات فرمانداری سمنان اشاره کرد و از جمله آنها را تقویت و توسعه ناوگان وسایل نقلیه عنوان کرد.

انتهای پیام/363/ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بازار حبوبات بیش از دو سال است که نوسان قیمت داشته و امسال تنها نخود است که تغییر قیمت زیادی نداشته است.

بیشتر بخوانید: پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار

سال گذشته که تولید نخود کم بود و نرخ آن در بازار افزایشی شد برخی کشاورزان را به این سو هدایت کرد که نخود بکارند. از آنجا که تولید محصول در حوزه کشاورزی بدون برنامه انجام می‌شود و کشاورزان بر اساس رصد ساده بازار مبادرت به کشت محصولی می‌کنند معمولاً هر ساله با پدیده کم‌بود و بیش‌بود محصولات رو به رو هستیم.

سال گذشته کشور کمبود نخود را تجربه کرد و امسال با مازاد تولید رو به رو هستیم که اجازه صادرات هم ندارد. از این رو در حالی که هر کیلو گرم نخود در بازار بین ۶۵ تا ۷۲ هزار تومان به فروش می‌رسد نرخ انواع لوبیاچیتی، قرمز و سفید بالای ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

ناصر مرادی، رئیس شورای ملی نخود و عضو هیأت مدیره انجمن حبوبات ایران پیش تر به مهر گفته بود، صادرات نخود در طول این سال‌ها با توجه به میزان تولید بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تن در سال بود. سال ۱۴۰۲ با توجه به بهبود قیمت حبوبات از جمله نخود کشاورزان مبادرت به کشت بیشتر انواع حبوبات کردند. همچنین بارش خوب و نبود آفت آمار تولید را دو برابر کرد. همچنین مساله دیگر نرخ دلار بود. نخود ایرانی با توجه به خوش طعمی و کیفیت آن بازار پسند بوده و کشورهایی مانند پاکستان و عراق مشتری آن هستند و سال گذشته ازبکستان و امارات هم اضافه شدند. رشد قیمت حبوبات در بازار جهانی بازار حبوبات کاران را بهبود بخشید.

همچنین بر اساس گزارش گمرک جمهوری اسلامی در ۱۰ ماهه نخست سال گذشته نزدیک به ۷۵ هزار تن نخود از کشور صادر شد.

علیرضا پیمان پاک، قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در برنامه‌ای تلویزیونی درباره تنظیم بازار حبوبات عنوان کرد، در بازارهای جهانی انواع حبوبات تا ۷۰ درصد افزایش قیمت داشت و از هر تن ۱۱۰۰ دلار به میانگین ۱۷۰۰ دلار رسیده است؛ اما قطعاً با عرضه زیاد، تقویت تولید داخل و دورنمای کاهش قیمت در بازارهای جهانی قیمت حبوبات هم اصلاح خواهد شد.

وی یادآور شد که فصل برداشت جهانی حبوبات از خرداد شروع می‌شود و قیمت‌ها روند کاهشی خواهد داشت.

این مسؤول دولتی اظهار کرد، با تأمین ارز از سوی بانک مرکزی و عرضه فراوان حبوبات قیمت‌ها در بازار تثبیت خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1229681 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • فال شمع روزانه برای متولدین ماه‌های مختلف امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله رژیم صهیونیستی به رفح در نوار غزه
  • با اجرای قانون «ساماندهی بازار زمین» التهابات در بخش مسکن کاهش می‌یابد
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • ساخت زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور با قابلیت بازرسی و عملیات مختلف
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند