Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@01:24:23 GMT

دوربین مدار بسته

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۱۱۴

امروزه متاسفانه جرائمی مانند دزدی و خسارت به اموال و تجاوز به عنف یکی از مشکلات زندگی شهری بالاخص شهر تهران میباشد و هر روزه شاهد وقوع انواع جرائم مانند سرقت هستیم که حریم امن شهروندان را شکسته است و موجب اختلال در زندگی و امنیت شده است.

با عنایت به مشکلات و وقایع اخیر باید گفت که تمام شهروندان شهر تهران باید برای محل زندگی و محل کار خود باید نصب دوربین مدار بسته را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با توجه به این قضیه تیم تخصصی فروشگاه دوربین مداربسته آریا تاسیس و اقدام به تولید دوربین مداربسته INFINITY نموده است تا در کنار شما اماده ارائه خدمات پس از فروش دوربین مداربسته به ایرانیان عزیز باشد.

نصب دوربین مدار بسته

مجموعه فروشگاه دوربین مدار بسته آریا در سال ۱۳۸۴ به منظور فعالیت در خدمات پس از فروش در پاساژ امجد در قلب بازار دوربین مداربسته تهران راه اندازی گردید و نصب دوربین مداربسته تخصصی و با کیفیت را در راس فعالیتهای خود قرار داده است و برای این فعالیتها تیمهای تخصصی متبحر و با تجربه ای را تربیت نموده است.

برای نصب دوربین مداربسته شما به نصاب دوربین مداربسته نیاز دارید.

نصب دوربین مدار بسته نیازمند تخصص و تبحر لازم در زمینه الکترونیک، برق و کامپیوتر میباشد. با توجه به این موضوع حتما باید یک تیم تخصصی در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرد تا شما بتوانید یک نصب دوربین مدار بسته خوب داشته باشید.

بدون اینکه شما دانش کافی در زمینه دوربین مداربسته داشته باشید نمی توانید برای محل زندگی و یا محل کار خود یک سیستم دوربین مداربسته متناسب که تمام نیازهای شما را پوشش بدهد انتخاب کنید.

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته INFINITY آماده ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه دوربین مداربسته می باشد و شما میتوانید هرگونه سوالی که داشتید در زمینه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن را از تیم تخصصی ما بپرسید.

مهمترین وظیفه حفظ امنیت و کنترل اتفاقات مکانی ، نصب دوربین مدار بسته می باشد که با این تفاوت که دوربین مدار بسته در هر مکانی با منظوری متفاوت و کیفیتی متفاوت با جای دیگر نصب میشود تا الزامات خاص آن مکان را تامین کند مثلا الزامات و شرایط نصب دوربین مدار بسته در پارکینگ با الزامات نصب دوربین مدار بسته در بانک متفاوت میباشد.

نصاب دوربین مداربسته

شاید تا به امروز متوجه شده باشید که مراقبت و ساخت امنیت دیگر مانند گذشته نیست پس نیاز به نصاب دوربین مداربسته دارید تا کمک شما باشد. امروزه برای ایجاد محیطی امن ابزارهای گوناگونی به کمک بشر آمده است که یکی از آن ها دوربین مدار بسته می باشد. نصب دوربین مداربسته امروزه یک نیاز مهم برای تمامی مشاغل و زندگی انواع افراد می باشد و حتما باید برای ایجاد امنیت محل کار و زندگی خود اقدام به خرید دوربین مداربسته با کیفیت و دارای پشتوانه گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش باشید ، به طوری که با نصب دوربین مدار بسته می توانید مدیریت بهتری بر روی محیط های اداری ، مسکونی ، تجاری و کارگاهی خود بدون حضور شخص خودتان داشته باشید.

شرکت حفاظتی آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته INFINITY با گارانتی و خدمات پس از فروش دوربین مداربسته آریا با فعالیت در زمینه واردات، تولید ، فروش مستقیم و نصب دوربین مدار بسته و خدمات پس از فروش تا به امروز توانسته با کسب تجربه بیش از صد ها پروژه نظارت تصویری ، نیروهای متخصصی را تربیت کند که تنها با اجرای پروژه ها رضایت کامل را از مشتریان خود داشته باشیم و تا همیشه در کنار آنان قرار بگیریم. این مجموعه با نصب انواع دوربین مداربسته دیجیتال و آنالوگ HD و دیگر مدل های آن همیشه این امید را در مشتریان خود قرار می دهد که کاری بسیار شیک ، حرفه ای و تخصصی را برای آنان به ارمغان آورد. با نصب دوربین مدار بسته از طرف ما می توانید انتقال تصویر رایگان و ۱۸ ماه گارانتی تعویض محصولات Infinity با ضمانت را داشته باشید پس ما توصیه میکینم که بهترین نصاب دوربین مداربسته را از فروشگاه آریا بخواهید.

اگر نیاز به نصاب دوربین مداربسته را دارید از ما کمک بگیرید ، زیرا :

ایاب و ذهاب رایگان در تهران بابت مشاوره حضوری و نصب دوربین مدار بسته دریافت نمیشود

نمایش نمونه تصویر محل شما قبل از نصب دوربین مداربسته و بررسی قیمت به صورت آنلاین قابل مشاهده است

انتقال تصویر دوربین مدار بسته روی موبایل صورت می پذیرد

قیمت های وارداتی و بدون واسطه

۱۸ ماه گارانتی تعویض طلایی آریا

نصب و راه اندازی انواع دوربین مدار بسته با بهترین کیفیت نصب و متخصصین حرفه ای

خدمات پس از فروش مادام العمر

دلایل اهمیت نصب دوربین مدار بسته

1- ترساندن مجرمین:

با نصب دوربین مدار بسته در محل مناسب ، مجرم احتمالی با دیدن دوربین مدار بسته در اجرای جرم شک کرده و از انجام جرم پرهیز میکند و مکان دیگری که امنیت پایین تری را دارد برای انجام جرم خود انتخاب میکند.

2- جلوگیری از سرقت و حمله :

طبق تجربه چندین ساله ما در حوزه دوربین مدار بسته، در صنایع کوچک نصب دوربین مدار بسته میزان ضرر رساندن از بایت سرقت داخلی و خارجی را به طرز چشمگیری کاهش میدهد و کارمندان با دانستن اینکه در تمام مدت تحت نظر هستند و کنترل میشوند از اجرای سرقت خودداری میکنند.

3- افزایش بهره وری:

شاید شما کارفرمای یک شرکت و یا کارخانه باشید و بعشی از مواقع در محل کار خود حضور ندارید و یا میخواهید از دفتر مرکزی و یا گوشی موبایل خود ، محل کار خود را کنترل کنید برای این منظور باید از دوربین مدار بسته استفاده کنید، اینگونه شما افزایش بهره وری دارید و نظارت 24 ساعته بر روی کارکنان خود دارید.

4- مدیریت از راه دور:

امروزه اینترنت و گوشی موبایل هوشمند جزی از زندگی ما هستند، شما میتوانید با استفاده از گوشی موبایل خود تصاویر محل کار یا منزل و ویلای خود را بر روی موبایل مشاهده نموده و تمتم تلاش خود را در جهت مدیریت از راه دور برای کار خود داشته باشید.

لازم بذکر است که نصاب دوربین مداربسته باید تخصص لازم در زمینه نصب و راه اندازی دوربین مداربسته را داشته باشد تا بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد.

قیمت نصب دوربین مداربسته

با توجه به قیمتهای متنوعی که در بازار دوربین مداربسته ، باید به این نکته توجه کرد که قیمت دوربین مداربسته بسیار وابسته به کیفیت دوربین مداربسته است پس دوربین مداربسته ارزان قیمت دارای کیفیت پایین و خدمات پس از فروش پایین هستند.

خرید دوربین مداربسته

برای خرید دوربین مداربسته باید به این نکته توجه کرد که هر سیستم دوربین مداربسته دارای الزامات خاص خود است که لازم است مورد توجه قرار بگیرد و ما به شما توصیه میکنیم که از فروشگاه دوربین مداربسته آریا برای خرید دوربین مداربسته استفاده نمایید.

خدمات قابل ارائه توسط تیم تخصصی نصب دوربین مدار بسته

هدف اصلی تعمیرگاه ما تعمیر تجهیزات دوربین مداربسته می باشد برخی از خدماتی که توسط تعمیرگاه دوربین مداربسته قابل ارائه است :

تعمیر دوربین مداربسته AHD

تعمیر دوربین تحت شبکه، دوربین IP

تعمیر دوربین اسپیددام

تعمیر دستگاه DVR

ریست کردن رمز دستگاه DVR

بروز رسانی دستگاه DVR

تعمیر دستگاه NVR

تعمیر دوربین مداربسته آنالوگ

با توجه به توانایی و دانش فنی مجموعه تعمیرگاه دوربین مداربسته آریا ، این امکان وجود دارد که برای تعمیر دوربین مداربسته شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام شود.

در صورتی که دچار یکی از خرابی های فوق شده اید می توانید با استفاده از نیرو های متخصص تعمیر دوربین مداربسته فروشگاه آریا دستگاه دوربین مداربسته و یا دستگاه DVR را برای شما در محل توسط نصاب دوربین مداربسته متخصص انجام خواهد داد.

لازم بذکر است که با استفاده از توانمندیهای تعمیرکار دوربین مداربسته فروشگاه آریا شما میتوانید به راحتی سیستم نظارتی خود را در محل تعمیر نماید.

خدمات پس از فروش دوربین مدار بسته

تعمیر دوربین مداربسته در محل نیازمند تجربه و تخصص کافی می باشد لذا تاکید می گردد که نصب دوربین مداربسته خود را به هر تیمی نسپارید، همچنین میتواند برای تعمیر در محل دوربین مداربسته خود به تیم فنی فروشگاه دوربین مداربسته آریا بسپارید .

همچنین در صورتی که میخواهید دوربین مدار بسته مخفی داشته باشید میتوانید با فروشگاه آریا جهت خرید و فروش دوربین مداربسته و همچنین نصب دوربین مدار بسته با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت داشته باشید.

نصب دوربین مدار بسته و اهمیت مشاوره در نصب دوربین مداربسته بسیار ضروری می باشد توصیه می شود که حتما در زمینه نصب دوربین مداربسته خود از مشاوره های تخصصی فروشگاه دوربین مداربسته آریا استفاده نماید.

یکی از نیاز های بشر امروزی استفاده از دوربین مدار بسته برای افزایش امنیت خود در زمینه محل زندگی و محل کار خود میباشد ما به شما به عنوان کسی که چندین سال است در حوزه دوربین مداربسته فعالیت میکند توصیه میکنیم حتما از یک تیم متخصص در زمینه نصب دوربین مدار بسته استفاده نماید و یک نصاب دوربین مداربسته متخصص برای خود انتخاب کنید تا بهترین را برای شما به ارمغان بیاورد.

شعار ما : فروش آغاز تعهد است

نتیجه گیری برای نصب دوربین مدار بسته

ما به شما توصیه میکنیم حتما از نصب دوربین مداربسته برای محل کار یا منزل خود استفاده نمایید و با استفاده از دزدگیر امنیت خود را افزایش دهید.

توصیه میشود برای خرید دوربین مداربسته دید در شب جهت نصب به دستگاه DVR از فروشگاههای معتبر خرید نمایید. در این راستا میتوانید از فروشگاه دوربین مداربسته آریا خرید نمایید و یا نصب دوربین مداربسته خود را به ما بسپارید.

ما به شما توصیه میکنیم از دوربین های مدار بسته با کیفیت که خدمات پس از فروش دارند استفاده نماید.

تماس با ما

فروشگاه دوربین مداربسته آریا به عنوان تولید کننده دوربین مداربسته با برند INFINITY با ۲ سال گارانتی طلایی آریا به آدرس تهران خیابان جمهوری بعد از پل حافظ، پاساژ امجد طبقه ۴ واحد ۱۲ ، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۴۱ – ۰۹۱۲۲۸۸۹۳۴۶ ، آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی دوربین مداربسته به هزینه بسیار پایین می باشد. وب سایت این مجموعه به آدرس https://infinity-cctv.ir/ می باشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا

به گزارش خبرآنلاین، ناسا اعلام کرد که مأموریت ACS3 (سرنام «سیستم پیشرفته بادبان خورشیدی کامپوزیت» که هفته گذشته با موشک الکترون از نیوزیلند به مدار کم‌ارتفاع زمین پرتاب شده بود، توانسته است با موفقیت بادبان خورشیدی خود را کامل بگشاید.

بادبان خورشیدی، پرده فلزی نازک، سبک و وسیعی است که با انعکاس نور، پیشرانش فراهم می‌کند. ذرات نور خورشیدی وقتی از سطح بادبان بازتاب می‌شوند، همانند توپی که به جسمی ساکن برخورد می‌کند، آن را در جهت مخالف هل می‌دهند و بدین‌ترتیب به بادبان خورشیدی نیرویی هرچند اندک وارد می‌کنند. اگر بتوان این نیروی اندک را در بازه زمانی طولانی‌مدتی مهار کرد، می‌توان بادبان (و محموله متصل به آن) را تا سرعت‌های بسیار زیادی شتاب داد و ازآنجایی‌که نور خورشید به رایگان و تا فاصله‌های بسیار دور در اختیار بادبان قرار می‌گیرد، می‌توان با استفاده از آن فضاپیمای فوق‌العاده کارآمدی ساخت.

تاکنون چندین آزمایش توسط ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن برای بررسی عملکرد بادبان‌های خورشیدی انجام شده و آزمایش ACS3 نیز گام مهمی از ادامه این فرآیند به شمار می‌رود. در این آزمایش که ناسا موفقیت آن را اعلام کرد، حدود ۲۵ دقیقه طول کشید تا بادبانی به ضلع ۹ متر و مساحت ۸۰ مترمربع در مدار زمین باز شود.

بنا به اعلام ناسا در صورت مساعدت هوا می‌توان این بادبان خورشیدی را از سطح زمین مشاهده کرد.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900347 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • نفت در مدار رشد؟