Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@17:15:03 GMT

کشف بیش از ۷ هزار نخ سیگار قاچاق در فاروج

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۲۵۲

کشف بیش از ۷ هزار نخ سیگار قاچاق در فاروج

خراسان شمالی- فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف ۷ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج در راستای برخورد با وارد کنندگان کالای قاچاق اقدام به بازرسی از چند واحد صنفی در سطح این شهرستان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران در همین رابطه در بازرسی از یک واحد صنفی در میدان مرکزی شهر فاروج تعداد ۷ هزار و ۹۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق را کشف و ضبط کردند، افزود: در ادامه روند این بازرسی تعداد زیادی قرص و اقلام ممنوعه نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این زمینه یک متهم نیز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد، یاد آور شد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه نیروی انتظامی به شمار می آید و این مهم در تحقق مسیر رونق و تولید بسیار کارگشا است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، بر تداوم طرح های مقابله با انواع قاچاق کالا در شهرستان تاکید کرد و خاطر نشان کرد: پلیس با هنجار شکنان به شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه خبری در این خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیگار قاچاق فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع سیگار خارجی و توتون در شعبه دوم ویژه قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با بررسی پرونده و نداشتن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار قاچاق، متهم را به پرداخت سه میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری، سیگارهای قاچاق را کشف و گزارش تخلف آن را برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6089458

دیگر خبرها

  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر