Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای حدود ۳۷ هزار کودک در جنوب غرب خوزستان(محدوده فعالیت این دانشکده) از روز پنجم بهمن ماه جاری خبر داد.

آرش یلالی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح که تا پایان سال(حدود ۲ ماه) ادامه دارد کودکان شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان که متولد یکم فروردین سال ۱۳۹۵ تا یکم مهر ۱۳۹۷ هستند، واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره شیوه واکسیناسیون این کودکان گفت: برای دریافت این واکسن تزریقی، خانواده‌ها به همراه فرزندان خود به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه بهداشت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی مراجعه کنند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان با بیان اینکه طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای حدود ۳۷ هزار کودک در جنوب غرب خوزستان از روز پنجم بهمن ماه جاری آغاز می شود، افزود: برای واکسینه شدن کودکان جامعه هدف در این طرح هیچگونه مراجعه حضوری به درب منازل انجام نمی‌شود و لذا شهروندان در این باره مراقب سوء استفاده‌های احتمالی باشند.

لازم به ذکر است که حوزه فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان جنوب غرب استان خوزستان است که شامل شهرستان های آبادان و خرمشهر(منطقه آزاد اروند) و شهرستان شادگان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت شهری و روستایی علوم پزشکی معاون واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان