Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:28:43 GMT

نخستین نشست شورای امنیت روسیه در ترکیب جدید+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۶۴۰

نخستین نشست شورای امنیت روسیه در ترکیب جدید+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه از برگزاری نشست "ولادیمیر پوتین" با اعضای دائمی شورای امنیت این کشور و با حضور دو عضو جدید آن "میشوستین" نخست وزیر جدید و "مدویدیف" نائب رئیس شورای امنیت خبر داد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه «ایزوستیا»، چاپ مسکو، "دمیتری پسکوف" سخنگوی کرملین اعلام کرد که"ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه نشستی را با اعضای دائم شورای امنیت این کشور برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین نشست شورای امنیت با حضور دو عضو جدید آن: "میخائیل میشوستین" بعنوان نخست وزیر جدید روسیه و "دمیتری مدویدیف" بعنوان نائب رئیس جدید این شورا بود. مطابق معمول سایر اعضای دائم شورای امنیت روسیه، از جمله کفیل وزیران امور خارجه و دفاع، رئیس پارلمان سفلی و اعلای روسیه و دیگر مقامات بلندپایه امنیتی و نظامی حضور داشتند.

 

 

به گفته پسکوف، ولادیمیر پوتین در این نشست درباره نتیجه کنفرانس بین المللی لیبی که در برلین برگزار شد و همچنین دیدارهای دوجانبه خود در حاشیه این رویداد صحبت کرد. علاوه بر این بطور مرسوم، مسائل معمول مربوط به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، از جمله مسئله اصلاح قانون اساسی روسیه نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

میخائیل میشوستین رسماً نخست‌وزیر روسیه شدنخست وزیر سابق روسیه استعفای دولت را امری عادی خواندنخست وزیر روسیه علت استعفای دولت را اعلام کرد

سخنگوی کرملین همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاران اعلام کرد که میخائیل میشوستین (نخست وزیر جدید روسیه) هنوز گزارشی درباره ساختار دولت آینده به رئیس جمهور ولادیمیر پوتین ارائه نداده است. وی گفت: «اگر این گزارش به رئیس جمهور ارائه شود، فوراً به رسانه‌های گروهی اعلام خواهد شد.»

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ولادیمیر پوتین اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین اخبار روسیه ولادیمیر پوتین اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «والنتینا ماتوینکو» (Valentina Matviyenko) رئیس شورای فدراسیون روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد که آنچه غرب در خصوص نابودی روسیه در سر کی پروراند، تحقق پذیر نخواهد بود.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص ادامه داد: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد.

رئیس شورای فدراسیون روسیه در این خصوص اضافه کرد: غرب مدت‌ها است رویای نابودی روسیه را در سر دارد؛ اما این رویا هرگز محقق نخواهد شد. روسیه یک کشور مستقل قدرتمند است که سیاست خارجی باز و مستقل خود را دنبال می کند.

وی پیشتر در سخنانی گفته بود: شرکت کشورهای سراسر جهان در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ (SPIEF) تایید می کند که منزوی کردن روسیه غیرممکن است. علیرغم تلاش های غرب برای انزوای مسکو به ویژه پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، اما آن ها هرگز نمی توانند کشورما را شکست دهند.

کد خبر 6091296

دیگر خبرها

  • روسیه: شورای امنیت باید از درگیری در بوسنی جلوگیری کند
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • دوگین: اوکراین نباید وجود داشته باشد!
  • «دوگین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان