Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:32:57 GMT

استارت آپ‌های خارجی و ایرانی گرد هم می آیند

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۳۹۰۶

استارت آپ‌های خارجی و ایرانی گرد هم می آیند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  دومین نشست سرمایه گذاری فناوری (TIM) در کنار همتایان ایرانی، طرح‌های خود را عرضه می‌کنند. هدف محوری این نشست «ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری» است.

میلاد صدر خانلو رئیس شبکه فن بازار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در این دوره سخنرانانی از کشورهای هند، ترکیه و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حضور خواهند داشت و در رابطه با آخرین تحولات نوآوری بین المللی نظرات خود را با شرکت کنندگان در میان می گذارند.

به گفته صدر خانلو، استارت آپ‌های خارجی نیز در کنار استارت آپ‌های ایرانی در این رویداد طرح‌های خود را عرضه می‌کنند تا از فرصت حضور سرمایه گذاران بین الملی، استفاده کنند. در این رابطه تا کنون بیش از ۴۰ استارت آپ از کشورهای مختلف، فرایند ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند.

دومین نشست سرمایه گذاری فناوری با موضوع ارائه فرصت‌های سرمایه گذاری در ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه  و به میزبانی پارک فناوری پردیس و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق های مالی وابسته به این معاونت و مشارکت بخش خصوصی، برگزار خواهد شد.

کد خبر 4831284 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استارت آپ بین المللی فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی فناوری فضایی ماهواره هکرها موبایل ایالات متحده آمریکا امنیت سایبری گوشی هوشمند شرکت هواوی فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو رویداد بزرگ اقتصادی کشور برای توسعه صادرات و دیپلماسی خارجی است، گفت: اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید. - اخبار استانها -

مصطفی حقیقی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم همدان، در حاشیه برگزاری برگزاری ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، اظهار‌ داشت: خروجی و نتایج حضور همدان در چند روز گذشته نشان می‌دهد تعاملات تجاری خوبی در نمایشگاه امسال بین همدان و اقصی نقاط جهان انجام گرفته که به زودی تحول اقتصادی در حوزه داخلی و خارجی استان را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی ویژه برای تجار و فعالان اقتصادی استان بود تا با انجام مذاکرات دوسویه بتوانند در کنار کیفیت بخشی به فعالیت‌های صادرات محور خود منجر به افزایش عدد صادراتی استان در سال‌جاری شوند، بیان کرد: حضور متفاوت امسال ما در نمایشگاه اکسپو که با هم‌افزایی و تعامل خوب دستگاه‌های اجزایی ذی‌ربط صورت گرفت نشان داد قدرت استان همدان در توسعه تجارت داخلی و خارجی در غرب کشور بی‌بدیل است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه بخش دیگر نمایشگاه اکسپو معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذاران خالی و خارجی برای استان است، عنوان کرد: برای تسهیل مسیر ورود سرمایه‌گذاران به استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد و امیدواریم حضور در نمایشگاه اکسپو امسال بتواند با ارائه شفاف بسته‌های تشویقی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی شده منجر به جذب سرمایه‌گذار گردد.

حقیقی اشاره به اینکه در نمایشگاه اکسپو تمرکز بر ارائه زنجیره های ارزش هر استان است، بیان کرد: استان همدان با تمرکز بر معرفی دو زنجیره ارزش اصلی کشمش و سفال در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ملاقات های خوبی در زمینه معرفی ظرفیت های استان در این نمایشگاه صورت گرفت، عنوان کرد: جلسات و ملاقات های تجاری با تجار کشورهای افغانستان، مغولستات، پاکستان، عمان و…داشتیم.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با تاکید بر اینکه فرصت‌های نمایشگاهی در حوزه اقتصادی را برای استان همدان را باید غنیمت شمرد، افزود: حضور در این گونه نمایشگاه ها نقطه عطفی برای ارتباطات است و باید در طول سال ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است