Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که در دیدارش با رئیس جمهوری روسیه در روزهای آتی با وی درباره عفو اسرائیلی محبوس در مسکو رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی اظهار کرد که به مادر "ناما ایساخار"، اسرائیلی بازداشت شده توسط نیروهای امنیتی روسیه گفته است برای طرح موضوع عفو ایساخار در دیدار احتمالی‌اش با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این باره گفت: مادر ناما را ملاقات کردم و به او گفتم همانطور که دیمیتری پسکوف دوشنبه اعلام کرد منتظر دیدار با پوتین در پنج‌شنبه هفته جاری و صحبت با او درباره عفو پسرش هستم.

نتانیاهو در ادامه افزود: من هم مانند شما منتظر شنیدن خبرهای خوب در این باره هستم.

پسکوف دوشنبه با اشاره به دیدار پوتین و نتانیاهو عنوان کرد، انتظار می‌رود که موضوع عفو ایساخار در جریان دیدارهای هفته جاری پوتین با مقامات رژیم صهیونیستی مطرح شود.

با این وجود، پسکوف از اظهارنظر درباره آینکه آیا مسکو ایساخار را خواهد بخشید یا خیر، خودداری کرد.

دادگاه عالی روسیه پس از بازداشت ایساخار  ۲۶ ساله در فرودگاه مسکو که با خود ۹ کیلوگرم موادمخدر به همراه داشت، او را به هفت سال زندان محکوم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسیه و اسرائیل هولوكاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم

نظامیان روس در حال جابه‌جاییِ تانک آبرامز ساخت آمریکا از منطقهٔ عملیاتی به مسکو هستند و قرار است این تانک همراه با برخی غنائم جنگی در منطقه‌ای در مسکو به نمایش گذاشته شود. اوکراین به طور موقت تانک‌های آمریکایی آبرامز را به دلیل نگرانی از پهپادهای روسی از مقدم نبرد عقب کشیده است./فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • غنیمت جنگی ویژه برای پوتین؛ تانک پیشرفته آمریکایی اسیر شد | فیلم
  • پسکوف: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده؛ باید کار را تمام کنیم
  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • روس‌ها: ترس به جان اوکراینی‌ها افتاده است/ باید کار را تمام کنیم
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • مسکو: انگلیس مذاکرات صلح اوکراین را خراب کرد
  • افشاگری دی‌ولت از سند محرمانه‌ای که می‌توانست به جنگ اوکراین پایان دهد
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد