Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ورزش زورخانه‌ای اترک خراسان شمالی، عنوان قهرمانی مسابقات چهارجانبه بین‌المللی جام صلح و دوستی را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از 30 دی به مدت سه روز و با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۲۱ کشور در بجنورد آغاز شده که  رقابت های بخش تیمی ورزش های زورخانه ای این دوره از مسابقات روز گذشته در محل سالن ورزشی سالوک دانشگاه بجنورد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این رقابت های چهارجانبه با شرکت ورزشکاران زورخانه ای خراسان شمالی و نیز تیم های اوگاندا، افغانستان و بنگلادش برگزار شد که تیم خراسان شمالی با کسب ۵۴۴ امتیاز اول شد.



پس از خراسان شمالی نیز بنگلادش با ۴۱۷ امتیاز دوم شد و اوگاندا با ۳۵۱ امتیاز عنوان سوم را به دست آورد و افغانستان هم ۳۰۴ امتیاز کسب کرد.



احسان صالحی، امیرحسین نکویی، محمدرضا درقدمی، مرتضی گلرخ و علی قدسی پور ترکیب تیم اترک خراسان شمالی را در این مسابقات تشکیل می‌دادند و مهدی تمولی و مجتبی فرمود نیز به عنوان مرشد، این تیم را همراهی می کردند.

 

 

نماینده ایران، قهرمان جهان در رشته سنگ زورخانه ای 

 

«سوران الله مرادی» نماینده ایران در رقابت‌های رشته سنگ سومین دوره مسابقات ورزش های زورخانه‌ای و کُشتی پهلوانی هم قهرمان جهان در رشته سنگ زورخانه ای  شد.

 

همچنین «رأفت ذاکر» از جمهوری آذربایجان نائب قهرمان شد و «لوو سینگ» از هند و «جهانگیر عرب اف» از تاجیکستان مشترکا سوم شدند.

 

ایران، لهستان، استونی، ترکیه، قبرس، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه و کامرون کشورهایی هستند که در این مسابقات شرکت کننده دارند.

 

ورزشکاران شرکت کننده در رشته های مختلف سنگ، کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ چمنی و چرخ تک نفره ورزش های زورخانه ای و نیز کشتی پهلوانی با هم به رقابت می کنند.

 

 

 

پایان پیام/569

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد طرح ملی فهما مسجد رویداد ملی فهما قهرمان جهان مسابقات کشتی پهلوانی ورزش زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم