Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در بخش مردان، دوشنبه شب تیم ملی هندبال مردان کشورمان به مصاف تیم کویت میزبان بازیها رفت و توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۴ این تیم را مغلوب خود کند.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان بعد از برد ارزشمند شاگردانش در برابر تیم کویت میزبان مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی در گفتگو با مهر، گفت: بازی سخت و نفس گیری را برابر تیم کویت انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویت تیم خوب و مدعی است و از آن سو میزبان بازیها هم بود. این تیم سرمایه گذاری خوبی را در یک سال گذشته بر روی هندبال خود انجام داده است.

وی افزود: از آن سو ما در شرایطی این مسابقه را بردیم که به دلیل شرایط میزبانی هزاران تماشاگر در سالن حضور داشتند. من در خیلی از کشورهای آسیایی حاضر بوده ام. قطر، کره و … اما تاکنون این تعداد تماشاگر را در سالن هندبال ندیده بودم. مردم به حدی به سالن آمده بودند که در سالن جا نبود و با تلویزیون در بیرون سالن مسابقه را تماشا کردند. این مسئله کار را برای ما سخت کرده بود. بازیکنان ما جوان هستند و در این شرایط حتی بازیکنان حرفه ای ما هم رو به بازی احساسی می آوردند.

حبیبی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا با وجود بازی نزدیک و پایاپای اتفاق بازی با بحرین در لحظات آخر نیفتد و بتوانیم گل های خورده را جبران کنیم. به هر حال در شرایطی که هر چهار تیم گروه دوم مدعی هستند تفاضل گل می تواند سرنوشت تیم های صعود کننده را مشخص کند و این چهار گل هم برای ما مهم بود.

وی ادامه داد: متاسفانه سجاد استکی در بازی مرحله اول برابر بحرین دچار کشیدگی پا شده بود و در بازی شب گذشته برابر کویت آسیب دیدگی اش بیشتر شد. به طور قطع سجاد را در بازی امشب برابر قطر نخواهیم داشت و فردا هم استراحت خواهد کرد تا به بازی پس فردا برابر کره جنوبی برسد.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان کشورمان در خصوص بازی با قطر و کره هم گفت: بازی با قطر سخت است. قطر دو جین بازیکن حرفه ای دارد که ۸-۷ سالی است تحت نظر یک مربی تمرین کرده اند. این تیم عنوان دار مسابقات آسیایی بوده و نایب قهرمان جهان است. در بازیهای این مرحله و حتی برابر کره نشان داد که هیچ تیمی بیشتر از بیست دقیقه برابر قطر تاب نمی آورد. هرچند ما چند بازی تدارکاتی با این تیم داشتیم اما این بازیها تدارکاتی بوده و شرایط بازی رسمی فرق دارد.

وی بیان داشت: امیدوارم امروز بازی خوبی داشته باشیم. برای ما کسب امتیاز از یکی از این دو بازی برابر قطر و کره مهم است. ما حتی به کسب امتیاز از بازی برابر قطر هم امیدوار هستیم.

نوزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ۲۶ دی ماه الی ۷ بهمن ماه در کویت برگزار می شود.

کد خبر 4831289

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر آسیا تیم ملی هندبال علیرضا حبیبی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان جام تختی یحیی گل محمدی والیبال رقابتهای انتخابی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکاظم طالقانی شامگاه شنبه در نشست خبری در خصوص بازی‌های تیم ملاثانی و نداشتن زمین اظهار کرد: سال قبل اکثر بازی‌های این تیم را در ورزشگاه تختی برگزار کردیم اما به دلیل شرایط گرما، بازی‌ها باید زیر نور برگزار شود که دکل‌های نور این ورزشگاه مشکل داشت. قصد داشتیم بازی‌های این تیم را با رضایت برخی باشگاه‌ها در زمین‌های آنها برگزار کنیم که فدراسیون با این درخواست موافقت نکرد.

طالقانی در پاسخ به این سوال که دلیل برگزار نشدن بازی استقلال ملاثانی و فجر در ورزشگاه غدیر چه بود، عنوان کرد: استقلال خوزستان مستأجر ورزشگاه غدیر است و باید رضایت آنها جلب می‌شد، در ادامه بازی فجر و استقلل ملاثانی برگزار نشد اگرچه حرف استقلال خوزستان حق بود اما در برخی موارد که منفعت استان در میان است باید کوتاه آمد اما در کل متاسفیم که این مسئله پیش امد.

وی ادامه داد: این مسئله در جامعه به گونه دیگری توصیف شد. هر باشگاهی باید مسولیت‌های خود را به عهده بگیرد و این‌گونه نیست که اداره کل زمین برای باشگاه تأمین کند.

رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان بیان کرد: با ورود استاندار و معاون سیاسی استاندار خوزستان، جلسه‌ای برگزار شد و قرار بر این شد که بازی‌های ملاثانی در زمین دیگر باشگاه‌ها تقسیم شود، که اولین بازی آنها در ورزشگاه شهدای فولاد بود.

طالقانی همچنین گفت: ما باید هواداران و گروه‌های اجتماعی را متحد کنیم و به دنبال نتیجه‌گیری‌های تیم‌های استان باشیم و نباید بعد از هر باختی از این تیم‌ها انتقاد کنیم. افرادی که به دنبال تضعیف فوتبال استان هستند باید در گروه‌ها و فضای مجازی مقابل آنها ایستادگی کرد و مانع از اهداف برخی‌ها شد.

وی تصریح کرد: چند روز آینده آموزش مربی گری را در استان داریم که برای استان ۲۴ سهمیه گرفتیم.

طالقانی با انتقاد از برخی تیم‌های فوتبال استان گفت: جلسات هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان امیدواریم در استان خوزستان تشکیل شود و این حق اجتماعی استان است، متاسفاته در برخی باشگاه‌ها همچون فولاد و نفت آبادان تعدادی از هیأت مدیره آنها در تهران هستند و جلسات تصمیم گیری باشگاه‌ها باید در همان شهر برگزار شود.

کد خبر 6090522

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو