Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایلنا، «محمدحسین هوشمندی» طراحی پوستر فیلم آتابای را به عهده داشته و «محمد روح‌الامین» طراح لوگوی آن است.

 فیلم سینمایی «آتابای» پنجمین ساخته نیکی کریمی و درامی عاشقانه است که امسال در بخش سودای سیمرغ به رقابت می‌پردازد. نیکی کریمی، تنها فیلمساز زنی است که در سی و‌ هشتمین جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه آتابای به قلم هادی حجازی‌فر و براساس طرحی از نیکی کریمی نوشته شده است.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: آتابایِ ۴۰ ساله به همراه پدر و خواهرزاده‌اش در روستای پیرکندی(خوی) زندگی می‌کنند. او سال‌ها پیش، دانشجوی معماری در دانشگاه هنرهای زیبای تهران بوده و یک سال مانده به فارغ‌التحصیلی، به علت مشکلات روحی ناشی از عشق نافرجام به هم دانشگاهی‌اش، ترک تحصیل کرده و به زادگاه خود بازگشته است...

عوامل فیلم سینمایی «آتابای» عبارتند از: کارگردان: نیکی کریمی، مدیر فیلمبرداری: سامان لطفیان، تدوین: حسین جمشیدی گوهری، موسیقی: حسین‌ علیزاده، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، مدیر صدابرداری: کامران کیان‌ارثی، طراحی صحنه و لباس: اصغر نژادایمانی، طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری، مدیر تولید: حسن مصطفوی، مجری طرح: سعید پاکستانی، جلوه‌های بصری: امین پهلوان‌زاده/ کامیار شفیع‌پور، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکس: امید صالحی، مشاور رسانه: فرنوش آباء، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: ایمان توکلی، فیلمنامه: هادی حجازی‌فر، تهیه‌کننده: نیکی کریمی.

بازیگران: هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، جواد عزتی، دانیال نوروش، یوسفعلی دریادل، مه‌لقا می‌نوش.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیکی کریمی هادی حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود.

باشگاه تراکتور به فاصله ۲ روز مانده تا این بازی در یک حرکت با انتشار تصویری از ارسلان مطهری در لباس تراکتور به پیشواز این دیدار حساس رفت. 257 251 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901010

دیگر خبرها

  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام