Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- «میدان بهارستان» برنامه گفتگو محوری است که در آن کارشناسان و متخصصانی خبره در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، امنیت و سیاست، نقطه نظرات و تجربیات خود را درباره راهکار‌هایی که مجلس می‌تواند با استفاده از آن‌ها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد، به بحث و گفتگو می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 11:27 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۹۰۰

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «میدان بهارستان» برنامه گفت‌وگو محوری است که در آن کارشناسان و متخصصانی خبره در حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ، اقتصاد، آموزش، امنیت و سیاست، نقطه نظرات و تجربیات خود را درباره راهکار‌هایی که مجلس می‌تواند با استفاده از آن‌ها در قانونگذاری و نظارت عملکردی ویژه داشته باشد،

مرتضی یعقوبی تهیه کننده این برنامه درباره ساختار و قالب «بهارستان» گفت: در این برنامه سعی شده است که کارشناسان و متخصصان رشته‌های مختلف که در حوزه‌های گوناگون تجربه دارند با حضور در برنامه درباره مشکلات و موانع موجود در حیطه کاری خود صحبت می‌کنند. در واقع ما سعی داریم با بهره مندی از تجربیات و تخصص افراد در حوزه‌هایی همچون اقتصاد، خودروسازی، فرهنگ، درمان، نشر و مطبوعات و ... از مشکلات و مسائلی که این افراد در حیطه فعالیتشان در طول سال‌ها با آن درگیر بودند و مواردی که می‌توان با تغییر و اصلاح به رفع موانع برای عملیاتی شدن کار‌ها کمک کرد، مطرح می‌شود.   وی افزود: در برخی موارد قوانین دست و پاگیری وجود دارد که در روند اجرای کار خلل ایجاد می‌کند و لازم است با مشارکت و همفکری متخصصان در رفع آن‌ها اقدامی شود تا شاهد بهبود امور باشیم. بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید یعقوبی ادامه داد: در این برنامه افراد با توجه به تجربیاتی که در نهاد‌های مختلف به دست آورده‌اند در راستای برطرف شدن مشکلات و تسهیل مسیر پیش رو به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند. کارشناسان غالباً مدیران سازمان‌ها، نهاد‌ها یا بازنشستگان و پیشکسوتان هر حوزه‌اند که با توجه به مجرب بودن هر یک در حوزه فعالیتشان به این برنامه دعوت شده‌اند. بررسی تاریخچه ۱۰ دوره گذشته مجلس، مناظره خیابانی با حضور شهروندان درباره انتخابات از دیگر بخش‌های این برنامه است.   در بخش دیگر برنامه، مهمانان که اغلب از مدیران سازمان ها، نهاد‌ها و ... هستند، دیدگاه و نظرات خود را در خصوص گام دوم مطرح می‌کنند و اقداماتی که قرار است نهاد و سازمان مربوطه آن‌ها در این باره انجام دهد مطرح می‌شود.   این برنامه همچنین میان برنامه‌هایی پخش می‌کند که یکی از آن‌ها مناظره است که دو نفر درباره دیدگاهشان درباره مجلس یازدهم، کاستی‌ها و اشکالات برخی قوانین، انتخاب اصلح و تبلیغات بحث و گفتگو می‌کنند.   «میدان بهارستان» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی و اجرای محمد سلوکی است که در ۱۸ قسمت ۴۰ دقیقه تهیه و تولید شده که یک شنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاونت سیما رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش

مستند «مسئله حجاب» امشب همزمان با سالگرد شهادت استاد مطهری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا،مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

کد خبر 749415

دیگر خبرها

  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • پخش فیلم «رابطه» با بازی خسرو شکیبایی
  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم