Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی فلسطین در دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت که صبح امروز (سه‌شنبه) در مجموعه لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد اظهار داشت: بزرگترین جنایتکاران در جهان جوامع و تمدن غربی هستند همانطور که در فیلم هایشان و آثارشان قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمدن غربی و اروپایی متوحش هستند و غربی ها تمدن قتل را بنا نهادند و ددمنشی را می‌توان در جنگ های صلیبی به وضوح مشاهده کرد. 

وی افزود: تمدن غربی و آمریکایی مبتنی بر تجاوز به ناموس و قتل انسان‌ها، چپاول و غارت استوار است. به عنوان مثال پادشاه بلژیک زمانی ۱۰ میلیون کنگو آمریکایی را کشت. آمریکایی ها و غربی ها ژست دموکراتیک به خود می‌گیرند در حالیکه سراسر دروغ است و هیچ وقت از قدرت خود برای دفاع از انسانیت و اجرای عدالت استفاده نکرده اند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین افزود: بزرگترین شاهد در جنایات غرب مسئله فلسطین است که انواع جنایت علیه حقوق بشر انجام شده است و یهودیان ادعا می کنند علیه آنها جنایاتی صورت گرفته در حالی که افرادی مانند هیتلر، ترامپ و ... زاییده این تمدن غربی هستند و اگر ظلمی به یهودیان شده است ناشی از همین تفکر غربی است.

ناصر ابوشریف در پایان گفت: هدف ما مسلمانان در محور مقاومت، آزادی و استقلال است و شهید حاج قاسم سلیمانی هماهنگ کننده این محور بود و هیچ وقت نمی خواست به ملت های دیگر تجاوز کند و این هدف را ما نیز در محور مقاومت دنبال می کنیم و با کسانی می جنگیم که می خواهند ما را خوار و ذلیل کنند.

کد خبر 4831352 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حقوق بشر ناصر ابوشريف فلسطین جنبش جهاد اسلامی قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا انتخابات 98 شورای نگهبان ایران حسن روحانی سپاه پاسداران امیرعلی حاجی زاده سقوط هواپیمای اوکراینی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو

این هنرمند از آزادی بیان در آمریکا و اینکه حرف‌زدن درباره ماجرای غزه می‌تواند معیشت معترضان را نابود و باعث از دست‌دادن دوستان و خانواده‌شان شود، سخن گفت.

ساراندون با وجود همه این شرایط نه‌تنها به جمعیت‌های میلیونی حامی فلسطین افتخار می‌کند بلکه دیگران را هم تشویق می‌کند که به جمع معترضان بپیوندند.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • حمایت بازیگر معروف آمریکایی از فلسطین +ویدئو
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • فیلم| پرچم فلسطین در جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان آمریکایی
  • فیلم/ ابتکار دانشجوی آمریکایی برای حمایت از فلسطین
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • امیرعبداللهیان: با اتخاذ موضع هماهنگ کشورهای اسلامی، حقوق ملت فلسطین محقق می‌شود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر