Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد حاتمی مهاجم پیشین تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد که به دلیل شرایط نامناسب مالی از این تیم جدا شد. ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

فرزاد حاتمی که روز گذشته اولین بازی با پیراهن تیم جدیدش، بادران را در لیگ دسته اول تجربه کرد، در ارتباط با جدایی از نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: مشکلی در این تیم نداشتم و باید از محبت مردم خونگرم مسجد سلیمان تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای خوبی را هم در این تیم پشت سر گذاشتم ولی دلیل جدایی‌ام به مسائل مالی مربوط می‌شد. شرایط مالی مناسب نبود و من هم در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.

وی با اشاره به انتخاب بادران عنوان کرد: دوست داشتم یک فضای متفاوت را تجربه کنم و بادران هم یک تیم تهرانی است که هدایتش را فرهاد کاظمی برعهده دارد. این مربی نیازی به تعریف ندارد و کارنامه‌اش مشخص است. هدف همه ما این است که در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.

حاتمی در خصوص تساوی خانگی بادران برابر رایکا گفت: این بازی یک طرفه بود و رایکا با تمامی بازیکنانش دفاع می‌کرد تا به هدفش برسد. موقعیت‌های زیای را از دست دادیم و صاحب توپ و میدان بودیم ولی متاسفانه نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. 

مهاجم بادران در خصوص حرکات علی نظرمحمدی سرمربی رایکا که با اعتراض بادرانی‌ها روبه‌رو شد، خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که نظرمحمدی باید برای شاگردانش الگو باشد. در تیم‌های زیادی بازی کردم ولی هیچ‌وقت به شخصی بی‌احترامی نکردم. تعصب داشتن به تیم با اینکه برخی حرکات را انجام دهیم خیلی فرق دارد. سبک نظرمحمدی را هیچ‌کس نمی‌پسندد و بهتر است که ایشان سبک خودش را تغییر دهد.

حاتمی به بادران پیوست

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ دسته اول فرزاد حاتمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته اول فرزاد حاتمی فوتبال لیگ دسته اول فرزاد حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ نمایش «دروغ پارلمانی» به تهیه کنندگی بهمن هاشمی و طراحی و کارگردانی سهیل حاتمی و از شب گذشته، اجرا‌های خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرد؛ این نمایش تا پنجم خردادماه هرشب راس ساعت ۲۱:۳۰ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

محسن رضوی نیا، مهسا احمدپور، رضا امانلو، پردیس کریمی، پویان پوینده، فاطمه عباسی، ناهید عبدالمحمدی، مسعود روشن و سالار آذریان بازیگران نمایش به «دروغ پارلمانی» می‌باشند.

«دروغ پارلمانی» برداشتی از نمایشنامه به دنبال دروغگو اثر دیمیتریس پساتاس، نمایشنامه‌نویس و طنزپرداز ترک‌تبار است که در یونان زندگی و فعالیت می‌کرده است؛ در خلاصه داستان این نمایش آمده است: با دروغ همه چیز به دست میاد، ولی نمیشه نگهشون داشت.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دراماتورژ: تبسم شاهپوری، تولید: پویان پوینده، منشی صحنه: زهرا حیدری، دستیاران کارگردان: ایمان نیکخو و بیتا جباری و ستاره شهنی، طراح صحنه: مرتضی عبدالحسینی، ساخت دکور: مرتضی عبدالحسینی و علی عباسیان و محسن بهرامی، گریم: بهاره مینایی، لباس: ملیکا نخعی، طراح نور: سهیل حاتمی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای: سیدمحمدصادق سیادت، طراح پوستر: پوریا مقدم، ساخت تیزر: عرفان محمدی، عکاس: مجید هزاوه و امیر علی سیدجلالی اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیط و تماشای این نمایش می‌توانند تا پنجم خردادماه به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به آدرس خیابان حافظ، خیابان نوفل‌لوشاتو، بعد از سفارت ایتالیا، شماره ۷۶ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • فرزاد حسنی «آقای خاص» را روایت می‌کند
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان