Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌وبودجه و پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان صبح امروز از آزادراه تهران-شمال بازدید کردند.

به گزارش تین نیوز، محمد باقر نوبخت در حاشیه بازدید از آزادراه-تهران شمال گفت: به رغم همه محدودیت‌هایی که دشمن فکر می‌کرد در اقتصاد ایران به وجود آورده است، ما توانستیم قطعه اول این پروژه را آماده بهره‌برداری کنیم و تا پایان دهه فجر یا اواخر بهمن ماه از قطعه اول بهره‌برداری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور در ادامه افزود: این قطعه حدودا 32 کیلومتر به جز قسمت 3 کیلومتری اتصال آزادراه جدید به آزادراه فعلی کرج-چالوس است. قطعه اول این آزادراه تقریبا یک الی یک و نیم ساعت  در شرایط معمولی، از مسیر زمانی می‌کاهد و در دو الی سه ساعت می‌توان به چالوس رسید.

وی درباره هزینه ساخت این آزادراه گفت: این کار از نظر ارزیابی قیمت فعلی با بیش از 10 هزار میلیارد تومان به نتیجه می‌رسد. ارزیابی همکاران این است که با 1 میلیارد دلار در این شرایط سخت تحریمی و با توان شرکت‌های ایرانی، این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت در توضیح قطعات مختلف این پروژه اظهار کرد: با توجه به قطعه یک که در این مسیر عبور و مرور را آسان می‌کند، باید بقیه قطعات نیز آماده شوند. قطعه چهار این پروژه یعنی مسیر چالوس به مرزن‌آباد، آماده شده است. قطعه دو نیز که آزادراهی 22 کیلومتری است؛ همزمان با بهره‌برداری از قطعه یک در حال ساخت است و تا سال 1400 بخش بزرگی از آن با هزینه 2000 میلیارد تومانی آماده خواهد شد.

حجم ویدیو: 10.33M | مدت زمان ویدیو: 00:02:46 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: نوبخت آزادراه تهران شمال قطعه یک آزادراه تهران شمال راه اندازی آزادراه تهران شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران