Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جاسمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی خطاب به لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی! شما که قصد دارید در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ شرکت کنید، ای کاش قبل از آن مشکل ۲۰۰ نفر از کارمندان مجلس که در پروژه نور سوهانک ثبت نام کرده اند، حل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه جلسه خطاب به رئیس جمهور،  گفت: آقای روحانی شما وعده دادید که ۱۸ تا ۲۰ میلیون خانوار سبد معیشتی می گیرند اما نه تنها سبد معیشتی به مردم داده نشده است بلکه با پیامک های متعدد مردم تهدید می شوند که یارانه آنها هم قطع می شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به انتقاد رئیس جمهور به شورای نگهبان به جهت برخی از رد صلاحیت ها، تصریح کرد: آقای رئیس جمهور! اگر بستگان نزدیک و عزیزان دل شما در انتخابات تأیید می شدند، آیا باز هم از شورای نگهبان انتقاد می کردید؟

کد خبر 4831414 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی لاريجاني شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا شورای نگهبان انتخابات 98 ایران حسن روحانی سپاه پاسداران امیرعلی حاجی زاده سقوط هواپیمای اوکراینی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم بیان کرد: معتقدم که رهبر معظم انقلاب تذکر هوشمندانه ای را مطرح کردند مبنی براینکه بعد از مشخص شدن ترکیب فعلی مجلس از موضع گیری و صحبت های اختلاف بر انگیزانه باید جلوگیری شود .

وی ادامه داد: معتقدم مجلس دوازدهم پرتنش و چالشی خواهد بود و اولین اقدامی که بر این نوع تحلیل صحه گذاشت صحبت آقای رسایی بود که اینها رسالت خطیر نمایندگی را دچار آسیب خواهد کرد و مجلس باید در کمال آرامش به وظایف خود عمل کند و امیدوارم که این توصیه به گوش گرفته شده باشد و از صحبت های تفرقه برانگیزانه جلوگیری شود تا به وظایف خود برسد.

عضو شورای وحدت تاکید کرد: هرکسی رئیس مجلس شود قطعا همکاری خواهیم کرد و همینطور که از اسم شورای وحدت بر می آید مهمترین هدف ما وحدت است نه به این معنا که از ما کسی رئیس شود. بلکه انتخاب رئیس حق نمایندگان است و هرکس انتخاب شود باید همه کمک کنند تا به احسن وجه مجلس را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم