Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب که اولویت پلیس برخورد با شبکه‌ها و باندهای سازمان‌یافته در حوزه فساد اقتصادی است از حمایت دستگاه قضا به خصوص شخص رئیس قوه قضائیه از نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ کار بسیار بزرگی است و ان‌شاءالله بتواند نتایج ارزشمندی به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی به شروع به کار پلیس امنیت اقتصادی در سال جاری اشاره و تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در این مدت کوتاه فعالیت خود توفیقات خوبی داشته که از آن جمله رسیدگی به پرونده‌های بزرگ و کوچک است.

وی با اعلام این مطلب که بیش از 50 درصد در تشکیل پرونده‌های کلان نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته‌ایم اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی بسیار خوب مردم، دست اندرکاران اقتصادی، قوه قضائیه و اشرافیت پلیس مبارزه و مقابله جدی و مقتدرانه با فساد اقتصادی صورت بگیرد.

سردار اشتری به استقرار پلیس گمرک در 13 گمرک اشاره و اعلام کرد: در ماه‌های آینده استقرار پلیس در سایر گمرکات کشور را شاهد خواهیم بود.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر این مطلب که شناسایی و مقابله با مفسدان اقتصادی بهتر از گذشته در حال انجام است، به اولویت پلیس اشاره و اعلام کرد: برخورد با باندهای سازمان یافته و شبکه‌ها در حوزه فساد اقتصادی در دستورکار ناجا است؛ اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده اما کفایت نمی‌کند. باید بیشتر اقدام کرد و حمایت نیز بیشتر باشد.

وی در خصوص برخورد پلیس با یقه سفیدها اعلام کرد: باندهایی را که همکاران بنده شناسایی و برخورد کردند، متشکل از افراد مختلفی بود؛ همچنین کسانی که از جانب برخی از دستگاه‌ها حمایت می‌شدند که توسط دستگاه قضا با آنها برخورد کردیم.

سردار اشتری با تاکید بر این مهم که باید همه دستگاه‌های ذی‌ربط در حوزه اقتصادی باید پلیس را یاری کنند، به حمایت قضایی پلیس از سوی شخص رئیس قوه پرداخت و گفت: پلیس با یک برنامه مدون و تدبیر و اقتدار در این زمینه کار خود را انجام می‌دهد؛ ما حمایت قضایی را از سوی شخص رئیس قوه داریم؛ کسانی که بعضا ماموران ما را تهدید می‌کنند بدانند تهدیدات اثری ندارد و ماموران ما با انگیزه بیشتر و روحیه جهادی به کار خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی امنیت امنیت اقتصادی همایش رونق تولید پلیس ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • باند فساد و فحشا «کارگاه رقص لول آپ دنس» منهدم شد
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • تجمع روحانیون در حمایت از طرح حجاب نیروی انتظامی با لباس جنگی (عکس)
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • متلاشی شدن باند قاچاق دختران
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد