Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم بیمه شخص‌ثالث از امروز (اول بهمن‌ماه) برای همه وسایل نقلیه آغاز شده که برای خودروها تا یک ماه و موتورسیکلت‌ها تا سه ماه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، وجود شمار بالای خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص که باعث وارد آمدن خسارت به دارندگان این وسایل نقلیه و همچنین سایرین می‌شود، سبب شده که این طرح اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این طرح، از اول بهمن‌ماه به مالکان خودرو که فاقد بیمه شخص ثالث هستند، فرصت یک ماهه داده می‌شود تا بدون پرداخت جریمه خودروهای خود را بیمه کنند.

جزییات بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایمه بیمه شخص ثالث

با موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رییس مجمع عمومی صندوق تأمین خسارت های بدنی و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، مبلغ جریمه دیرکرد تمدید بیمه شخص ثالث بخشیده می‌شود.

جرایم بیمه نامه شخص ثالث (فقط جهت بیمه نامه‌های صادره با تاریخ اعتبار یکساله) کلیه وسایل نقلیه موتوری فاقد بیمه نامه، از اول تا ۳۰ بهمن‌ماه شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی می‌شود.

همچنین جرایم بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت‌های فاقد بیمه نامه (صرفاً جهت بیمه نامه‌های صادره با تاریخ اعتبار یکساله) نیز از اول بهمن ماه به مدت سه ماه شامل بخشودگی ۱۰۰ درصدی می‌شود.

ماشین آلات کشاورزی تحت پوشش بیمه شخص ثالث نیز می‌توانند به مدت سه ماه از این بخشودگی برخوردار شوند.

۱۱ میلیون خودرو و موتورسیکلت فاقد بیمه شخص ثالث

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در مجموع ۱۱ میلیون خودرو و موتورسیکلت در سطح کشور فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

۲ میلیون خودرو و ۹ میلیون موتور سیکلت در سطح کشور تاکنون تحت بیمه شخص ثالث قرار نگرفته‌اند که بیشتر آنها در مناطق حاشیه ای قرار دارند

همچنین بخشی از ماشین‌آلات کشاورزی مانند تراکتور و کمباین نیز فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

لینک کوتاه: asriran.com/002ygd

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیمه شخص ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی /جزییات این طرح چیست؟
  • آغاز ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی | جزییات این طرح چیست؟
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند