Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:00:52 GMT

راه اندازی هتل جنگلی حبابی برای همنشینی با فیل‌ها

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۵۶۵۸

راه اندازی هتل جنگلی حبابی برای همنشینی با فیل‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، هتل آنانترا دارای اتاق‌های شفاف و حبابی شکل است که به ساکنان خود امکان می‌دهد تا در درون جنگل به خواب روند و حیات وحش را از نزدیک تجربه کنند.

اتاق‌های شفاف حبابی شکل این هتل به شکلی بسیار راحت طراحی شده اند و دارای حمام و نیز سیستم تهویه مطبوع هستند. اقامتگاه‌های یادشده حباب‌های جنگلی نام گرفته اند و از جنس پلی استر بوده و مساحت هر یک از آنها ۲۲ متر مربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورودی هر یک از این اتاق‌ها به شکل یک تونل است و در آنها تخت و صندلی و دیگر لوازم راحتی وجود دارد. مساحت کل این مجموعه ۶۵ هکتار است و در شمال تایلند و در نزدیکی رودخانه‌های مکونگ و روآک واقع است. در این منطقه حدود ۶۰ فیل زندگی می‌کنند. همچنین در منطقه یادشده ۵۰ نفر نیز زندگی روستایی دارند.

حداقل هزینه اقامت در این حباب‌های جنگلی ۵۸۰ دلار به ازای هر شب است. البته این رقم در صورت اقامت به مدت یک هفته به حداقل ۱۲۰۰ دلار کاهش می‌یابد. تمامی ارقام یادشده مربوط به زمان‌های عادی است.

کد خبر 4831371

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت هتل هتل داری تایلند فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری تحقیقات علمی فناوری فضایی ماهواره ایالات متحده آمریکا هکرها موبایل گوگل تولید امنیت سایبری گوشی هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد

منابع دیپلماتیک آگاه فاش کردند که ویلیام برنز، رئیس سیا اقامت خود زا در پایتخت قطر در طول روز دوشنبه تمدید کرد تا از مذاکرات متزلزل بین جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و اشغالگران ممانعت کند.

به گزارش ایسنا، ویلیام برنز برای دیدار با محمد بن عبدالرحمان بن جاسم آل ثانی نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر به دوحه رفته بود.

منابع دیپلماتیک آگاه به الجزیره گفتند که سفر برنز به قطر در راستای تلاش برای نجات مذاکرات متزلزل بین حماس و رژیم صهیونیستی انجام شد.

همچنین وبگاه آمریکایی «آکسیوس» به نقل از منابع آگاه نوشت: قطر، مصر و ایالات متحده در تلاش هستند تا از شکست مذاکرات غیرمستقیم بین اسرائیل و حماس در مورد آتش‌بس و آزادی اسیران صهیونیست ممانعت کنند.

رویترز نیز به نقل از یکی از مقاماتی که او را آگاه به مذاکرات میانجیگری درباره جنگ غزه توصیف کرده، گزارش داد: سفر برنز به دوحه با هدف اعمال فشار حداکثری بر حماس و اسرائیل برای ادامه مذاکرات است.

منابعی به الجزیره گفتند که هیئت حماس روز یکشنبه قاهره را ترک کرد و پس از ۲ روز مذاکره راهی دوحه شد، جایی که رهبری سیاسی جنبش حماس روز دوشنبه در پایتخت قطر برای بررسی نتایج مذاکرات قاهره تشکیل جلسه خواهند داد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دور کنونی مذاکرات در قاهره پایان یافت و هیئت حماس قاهره را برای ادامه مشورت با رهبران خود ترک می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با خاتمی
  • عکسی قدیمی از همنشینی روحانی تندرو با سیدمحمد خاتمی