Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، هیوا لهونیان اظهار داشت: شرکت توزیع نیروی برق استان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هم راستا با سایر شرکت‌های موفق در عرصه تأمین برق کشور، عملکرد موفقی در حوزه توزیع و فروش انرژی الکتریکی داشته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بالغ بر ۶۵۴ هزار مشترک است، افزود: هم اکنون ۱۰۰ درصد مناطق شهری و نزدیک به ۱۰۰ درصد مناطق روستایی بالای ۱۰ خانوار استان از نعمت برق برخوردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان به برنامه‌های مناسبتی دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: ۵۳ پروژه در شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۱۸۸ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریال در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

لهونیان در ادامه با اشاره به ۵۳ پروژه قابل افتتاح شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در دهه مبارک فجر، یادآور شد: در شهرستان سنندج شش پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال، پنج پروژه در شهرستان بانه با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال، چهار پروژه در شهرستان بیجار با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال، چهار پروژه در شهرستان مریوان با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال و پنج پروژه در شهرستان دیواندره با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

وی بیان کرد: ۱۴ پروژه نیز مربوط به شهرستان قروه است که از این تعداد ۱۳ پروژه افتتاح و یک پروژه کلنگ زنی می شود که برای کل این پروژه ها ۵۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اعتبار صرف و در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان گفت: به همین مناسبت دو پروژه در شهرستان سروآباد با صرف اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، دو پروژه در شهرستان کامیاران با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۱ پروژه نیز در شهرستان سقز با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

لهونیان در پایان سخنان خود به اهداف عمده این پروژه ها اشاره کرد و اظهار داشت: رفع حریم و اصلاح شبکه، رفع ضعف ولتاژ و تامین برق متقاضیان، تکخوانی کردن روستاها، برقرسانی به روستاهای فاقد برق، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح شبکه روشنایی معابر، هوشمند سازی و به روز آوری کنتور، اصلاح و رفع فرسودگی شبکه از اهداف مهم اجرای پروژه های مذکور است.

کد خبر 4831203

منبع: مهر

کلیدواژه: برق دهه فجر بارش برف قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان شهرکرد سردار سلیمانی بوشهر ایلام قزوین گرگان دهه فجر خطبه های نماز جمعه بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ به مناسبت هفته ملی شوراها و با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، فرماندهان لشکری و انتظامی و اعضای شورای ادوار ،مدیران استانی و شهری، معتمدین شهر و خانواده معزز شهدای قزوین، فاز سوم کمربندی نسیم شمال حدفاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر به دست فرزند آتش نشان فقید محمد جواد چگینی به بهره برداری رسید.

همچنین در این مراسم از ۱۴۰ دستگاه تاکسی و مینی بوس جدید در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قزوین با اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد ریال رونمایی شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903097

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن