Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز فتحی از اجرای مسابقه بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در راستای تبیین گفتمان انقلاب همزمان با دهه فجر امسال در استان زنجان خبر داد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان درتشریح برنامه های این معاونت در دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان، در راستای تبیین گفتمان انقلاب در لایه های مختلف جامعه و ارتقاء اطلاعات و دانشِ آموزش دهندگان در حوزه وظایف و تکالیف افراد، مسابقه بازخوانی بیانیه گام دوم انقلاب در سطح استان زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرحناز فتحی همچنین از برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع «گفتمان مکتب امام (ره) و یاران ایشان» با محوریت شخصیت شناسی سردار شهید قاسم سلیمانی برای سوادآموزان دوره انتقال خبر داد و گفت: این مسابقه با هدف ایجاد فضای گفتمان سازی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول بر ضرورت شناخت مکتب تربیتی سردار رشید اسلام و جبهه مقاومت در میان افراد کم سواد تاکید کرد و ادامه داد: شهادت سردار رشید اسلام فرصت شناساندن و بازنمایی خدمات و ایثار ایشان را برای تمام اقشار جامعه به ویژه افراد کم سواد و بی بهره از مطالعه بیش از پیش فراهم کرده است.

 

به گفته معاون سواد آموزی استان زنجان برگزاری مسابقه کتابخوانی متناسب با شعار رونق تولید از دیگر برنامه های دهه فجر بین سواد آموزان است که با هدف افزایش انگیزه برای مطالعه و ارتقاء سلامت اندیشه ای با تمرکز بر فرهنگ کتابخوانی اجرا می شود.

 

فتحی بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب در این دهه تاکید کرد و گفت: رویکرد معاونت سوادآموزی استان در برنامه های دهه فجر امسال، مشارکت تمام مخاطبین و فعالان حوزه سوادآموزی است.

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فعالیت های مسجدی رویداد ملی فهما کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد برنامه های دهه فجر مسابقه کتابخوانی نهضت سوادآموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل این شرکت با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، افزود: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد. 


جواد محجوبی در ادامه گفت: در این طرح مسابقات و نوآوری‌های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

 
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست. 


محجوبی در پایان ابراز کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانشجویی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد می‌باشند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد. همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • ابراهیم رئیسی یک ماده قانونی را برای اجرا ابلاغ کرد+ جزئیات
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد