Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: موافقت همه اعضا با انتخاب من به عنوان عضو هیئت اجرایی برایم خیلی اهمیت داشت. تاریخ انتشار: 12:48 - 01 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۸۸۹۷۳

محسن رضوانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عضویتش در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با توجه به اینکه باید تعداد روسای فدراسیون‌های المپیکی در هیئت اجرایی به هفت نفر می‌رسید همه اعضای مجمع موافقت کردند که من به عنوان عضو جدید هیئت اجرایی انتخاب شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: موافقت همه اعضا با انتخاب من به عنوان عضو هیئت اجرایی برایم خیلی اهمیت داشت و نکته خوشحال کننده این انتخاب همین موضوع بود. البته در مجمع ناتخاباتی کمیته ملی المپیک من با یک رای کمتر نفر هفتم شده بودم.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در مورد عملکرد صالحی امیری در کمیته ملی المپیک گفت: نکته مهم در عملکرد صالحی‌امیری شفافیت بوده است. ضمن اینکه بودجه کمیته در این مدت دو و نیم برابر شده که واقعا اتفاق بزرگی است.

رضوانی با اشاره به اینکه سال سختی در انتظار ورزش کشور است، گفت: من خودم در هیئت اجرایی تنها  منافع فدراسیون شنا را مدنظر قرار نمی‌دهم و تلاش می‌کنم برای همه رشته‌ها شرایط خوبی فراهم شود. ضمن اینکه به نظر من باید از هزینه‌های غیرضروری صرف‌نظر کنیم و فعالیت‌هایمان بر اساس اولویت‌بندی باشد.

وی در پایان در خصوص اینکه چقدر  احتمال دارد شناگران ایران کسب سهمیه المپیک کنند، گفت: ما تا خرداد برای کسب سهمیه المپیک فرصت داریم و به این اتفاق هم خیلی نزدیک هستیم. 

بیشتر بخوانید: اضافه‌شدن رضوانی به عنوان عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محسن رضوانی محسن رضوانی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان

مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اصفهان با حضور اعضای مجمع در سرای ورزش‌کاران برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.


این مجمع انتخاباتی با کاندیدایی سیدمرتضی حسینی آذرخوارانی و ۱۵ رأی مأخوذه برگزار شد که حسینی آذرخوارانی با کسب ۱۲ رأی به‌عنوان رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بر روی حمایت ایران از سپک تاکرا درIOC حساب باز کرده ایم
  • دیدار مناف هاشمی با دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان