Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، گفت: حرکت کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای منع میزبانی از تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا، توطئه ای علیه ورزش و نشاط و شادابی ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛علی اکبر کریمی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  دیارآفتاب؛ در خصوص اقدام AFC در راستای منع میزبانی از تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا، گفت: حرکت کنفدراسیون فوتبال آسیا توطئه ای علیه ورزش و نشاط و شادابی ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی افزود: با عنایت به اینکه ورزش عرصه ایست که مردم و جوانان به آن علاقه دارند اما برخی از کشورها به عنوان دشمنان شادی و نشاط ملت ایران در عرصه ورزش هم که ارتباطی با مسائل سیاسی ندارد، با بهانه قرار دادن عدم امنیت در ایران این چنین اقدامی را انجام می دهند.

 وی با اشاره به حضور ورزشکاران بین المللی در رشته های مختلف در کشور اظهار کرد: هیچ کسی از جمله ملت ایران و ملت های دیگر که در امور مختلف در کشور ما در حال رفت و آمد هستند، چنین بهانه ای را باور نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه طرح این چنین بهانه هایی واهی است، عنوان کرد: این واقعیت تلخ وجود دارد که این ها می خواهند به هر بهانه ای به ملت ایران ضربه وارد کنند اما قطعا ملت ایران با هوشیاری این توطئه ها را رصد و با آن مقابله می کنند.

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به پاسخ پک پارچه همه ارکان کشور به این اقدام، خاطر نشان کرد: حرکت یک پارچه ای که از سوی همه باشگاه های فوتبال و مسئولین ورزش و همه ارکان کشور انجام شد، نشان داد که وقتی قرار باشد عزت و کرامت ملت ایران را لکه دار کنند و برخورد تحقیر آمیز داشته باشند، ملت ایران حاضر است علیه این توطئه ها، هر بهایی برای حفظ عزت و کرامت خودش پرداخت کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان می شود و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از  مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار«امام هشتم، فرهنگ ، ورزش ، معنویت» می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.

 بنی تمیم در پایان با اشاره به جلسات متعدد صورت گرفته برای هماهنگی و اقدامات لازم در این زمینه، عنوان کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در ادارات کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست دارم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • لفاظی مقام سابق آمریکا در مورد اقدام تنبیهی اخیر ایران علیه اسرائیل
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت