Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: شهید سلیمانی بهترین الگوی تربیتی، رفتاری و عملکردی برای نونهالان، نوجوانان، جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی ظهر امروز در یادواره شهید شکرالله قزوهی در سمنان اظهار کرد: امروزه همه داشته‌ها و موفقیت‌های ما از برکت خون شهیدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهید سردار سلیمانی به‌عنوان یک اسطوره در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در گام دوم انقلاب بهترین الگوی تربیتی، رفتاری و عملکردی برای نونهالان، نوجوانان، جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه دانش آموزان سرمایه‌ها و برکت سفره‌های مردم ایران‌زمین هستند، افزود: شهید شکرالله قزوهی شهیدی است که با انگیزه الهی در سن 16 سالگی در پایه دهم علوم تجربی از دبیرستان دهخدا عازم میدان نبرد و آسمانی شد.

دستورانی ادامه داد: ایمان به خدا، خوش‌اخلاقی، انضباط، ایثار و اقتدار از ویژگی‌های برجسته شهید قزوهی بود از شما دانش آموزان می‌خواهم تا با هم عهد ببندید تا این ویژگی‌ها را در خودتان تقویت کنید.

وی تصریح کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری نطق شهدا بعد از شهادتشان باز می‌شود، معلم این مدرسه شهید قزوهی است و یاد، نام، وصیت‌نامه و یادواره شهید قزوهی محتوای آموزشی و پرورشی کلاس‌های درس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار برای شما خانواده شهید این است که سالانه صدها کودک و نوجوان ابتدایی از پایه اول تا ششم ابتدایی که مبنای تحول در نظام تعلیم و تربیت است زیر سقف کلاس درس تربیت می‌شوند و این راه، راه روشن رستگاری و نورانی است.

دستورانی خاطرنشان کرد: بابرکت‌ترین برنامه‌ها در نظام تربیتی جمهوری اسلامی ایران در آموزش و پرورش همین برنامه‌ها است و بهترین زمان و مکان برای تربیت، زمان تحصیل و مکان مدرسه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آموزش نوجوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.
در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال