Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@13:52:34 GMT

آنتونی استوکس در تهران پرسپولیسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۰۶۱۹۶

آنتونی استوکس در تهران پرسپولیسی می‌شود

در شرایطی که مهاجم ایرلندی مدنظر سرخپوشان در دبی حضور یافته، مراحل نهایی عقد قراردادش در تهران پیگیری خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس، مهاجم سابق تراکتور که بعد از جدایی از این تیم راهی لیگ ترکیه شده بود، اکنون در آستانه توافق با پرسپولیس و بازگشت به فوتبال ایران قرار دارد.


بعد از شش روز حضور نمایندگان استوکس در تهران و در شرایطی که امیر حسینی، مدیر امور بین الملل این باشگاه از مشکلات پاسپورتی این بازیکن برای تاخیر در مذاکره خبر داده بود، استوکس امروز در دبی حاضر شده و تا ساعاتی دیگر مذاکرات ابتدایی در این زمینه پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفته می شود در مذاکرات ابتدایی قرار است استوکس بخشی از پیش پرداخت خود را که احتمالا مبلغ 30هزار دلار خواهد بود را دریافت کند و در ادامه مذاکرات نهایی به تهران منتقل خواهد شد تا محمدحسن انصاری فرد به عنوان مدیرعامل این باشگاه با گرفتن عکس یادگاری، رسما از بازیکن جدید سرخپوشان رونمایی کند.

آنتونی استوکس پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آنتونی استوکس پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۰۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد

چاغلار ارطغرل، بازیگر ترکیه‌ای که او به خاطر بازی در نقش «کرم» در سریال «عشق تجملاتی» به شهرت رسیده است، به شیوه‌ای عجیب از معلمان و مدرسه ابتدایی خود انتقام گرفت که واکنش متفاوت کاربران ایرانی را به دنبال داشت.

چاغلار ارطغرل ۳۶ ساله با انتشار عکسی در اینستاگرام جنجال گسترده را در شبکه‌های اجتماعی در ترکیه به راه انداخت.

چاغلار در این پست اینستاگرامی گفت که مدرسه ابتدایی خود را که قبلاً در کودکی در آن تحصیل کرده بود، خریده و آن را به تلافی معلمانی که او را در دوران تحصیلش در کودکی مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند، با خاک یکسان کرده است.

چاغلار تصویری از خود در مقابل ویرانه‌ها در حساب اینستاگرام خود منتشر کرده و اعلام کرد که این ویرانه‌ها مربوط به مدرسه ابتدایی اوست که آن را خریده و تخریب کرده است.

چاغلار گفت که هر وقت مدرسه را می‌دید، به یاد رنج‌های دوران دبستان می‌افتاد که معلمانش او را کتک می‌زدند. پس ساختمان مدرسه را خرید و تخریب کرد و گفت: معلمان همیشه من را می‌زدند.

واکنش کاربران ایرانی به این اقدام جنجالی چاغلار ارطغرل:

* رضا توئیت زد: واقعا دمت گرم عالی بود وقتی برخورد تند و خشن با دانش آموزان میکنین منتظر جوابش هم باشین حتی چند سال بعد!

* نگار، اما در مخالفت با این حرکت بازیگر مشهور ترک گفت: هر چقدر هم که اذیت شده باشه حق نداره مدرسه رو تخریب کنه گناه بچه‌های دیگه چیه؟

* محمد هم در اظهارنظری کوتاه می‌گوید: واقعا چیزی ندارم بگم چاغلار ارطغرل حق داره، اما خب انتقام به این شیوه خیلی جالب نیست.

* مشکات، اما در دفاع از این چهره هنری ترکیه نوشت: خوب کاری کرد تا عبرت بگیرن بچه‌های مردم به باد کتک نگیرن. نسل دهه شصت ایرانی هم باید الگو بگیره!

منبع: برترین‌ها

tags # بازیگر سینما سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • آنتونی هاپکینز در نقش آهنگساز مشهور بازی می‌کند
  • (عکس) حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • حمایت بازیکن استقلال از زنان پرسپولیسی؛ احترام واجب است! + عکس
  • تونی کروس تحت هر شرایطی، پاس خود را به مقصد می رساند! / انیمیشن عمر مومنی
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن